Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seether: Det er vel sånn at Cranberries og Alanis Morissette må nevnes. Diana Krall - The Girl in the other Room er også en genial cd, kanskje litt for rolig for deg. Er ganske glad i jazz også jeg da ...

 

Edit: Cecilie Nordby må vel nevnes, sammen med  :blush: Jewel  :blush:

6539383[/snapback]

Cranberries- check

Alanis Morissette- check

Jewel- check

 

:p

 

Cecilie Nordby er kanskje hun damen jeg har sett på en reklame en gang. Merkelige fortenner tror jeg. Mellomrom elns. La merke til det i hvert fall. Diana Krall skal definitivt noteres. Nydelige sangen :)

6539754[/snapback]

 

Noen tips til meg? Trenger alltid noe nytt å høre på :)

Lenke til kommentar

Skinnstol og progging i varme er ARTIG. Skulle reise meg opp for å spasere rundt i bygget her mens jeg tok en sigg og strekke beina. Men pga. noen timer med sitting i boxern i den stolen - så fulgte stolen med når jeg reiste meg.

 

RITSHHH sa det, så datt den av ryggen. Det var deilig. Men all denne hardproggingen i varmen begynner å få resultater da iallefall ... forum f.eks er godt på vei: www.whinerz.com ... å det er digg, for nå begynner jeg faen meg å bli lei!

Lenke til kommentar
Det skal vel gå i Opera også...?  :dontgetit:

Du finner ikke quakenet nei. Aner ikke hvorfor. Eller hvordan man legger det til.

6539514[/snapback]

Joda, det funker. Jeg har gjort det for lenge siden, men husker ikke hvordan for øyeblikket.

6539528[/snapback]

"Velg IRC-nettverk eller skriv inn tjenernavn", står det. Nøyaktig hva er servernavnet til Quakenet, da?

Lenke til kommentar
Skinnstol og progging i varme er ARTIG. Skulle reise meg opp for å spasere rundt i bygget her mens jeg tok en sigg og strekke beina. Men pga. noen timer med sitting i boxern i den stolen - så fulgte stolen med når jeg reiste meg.

 

RITSHHH sa det, så datt den av ryggen. Det var deilig. Men all denne hardproggingen i varmen begynner å få resultater da iallefall ... forum f.eks er godt på vei: www.whinerz.com ... å det er digg, for nå begynner jeg faen meg å bli lei!

6539794[/snapback]

 

Da har vi begge gjort noe nyttig i dag ^^

Lenke til kommentar
å? hvordan?

 

jeg venter på folk, har ikke vært 2 inne samtidig enda

6539894[/snapback]

Går et par sekunder når jeg har kommet inn, så detter jeg ut og dette kommer:

Error verifying STEAM UserID Ticket(server was

unable to contact the authentication server

 

Har prøvd å restarta steam, som regel bruker det å funke når jeg får sånne meldinger, men ikke nå.

Lenke til kommentar
å? hvordan?

 

jeg venter på folk, har ikke vært 2 inne samtidig enda

6539894[/snapback]

Går et par sekunder når jeg har kommet inn, så detter jeg ut og dette kommer:

Error verifying STEAM UserID Ticket(server was

unable to contact the authentication server

 

Har prøvd å restarta steam, som regel bruker det å funke når jeg får sånne meldinger, men ikke nå.

6539899[/snapback]

 

80.203.125.xxx:27005:reconnect

Dropped Newt32 from server

Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket(server was

unable to contact the authentication server).

 

85.165.152.xxx:27005:reconnect

Dropped Bl@sting-Jimmy from server

Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket(server was

unable to contact the authentication server).

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...