Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Det skal vel gå i Opera også...?  :dontgetit:

Du finner ikke quakenet nei. Aner ikke hvorfor. Eller hvordan man legger det til.

6539514[/snapback]

Joda, det funker. Jeg har gjort det for lenge siden, men husker ikke hvordan for øyeblikket.

6539528[/snapback]

Hmmm...

 

Er så tungvint med to IRC-klienter. Veldig greit med Opera.

 

Fint hvis noen vet hvordan...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men i HELVETE! Noen som spikrer på en planke eller noe sånt her nå. Skal jeg gå ut og sjekke? :hmm:

6539716[/snapback]

vær ikke for sikker. forrige gang jeg trodda at naboen var ute og spikra var det sønnen som spilte trommer :!:

6539731[/snapback]

Det gjør nabodrittungen her. Han begynner rundt kl 10 hver mårra. Jeg har aldri rørt et trommesett og jeg er sikker på jeg hadde spilt bedre! Det er helt grusomt. Han har singstar, moped og blokkfløte i tillegg. Er foreldrene døve?

Lenke til kommentar
Seether: Det er vel sånn at Cranberries og Alanis Morissette må nevnes. Diana Krall - The Girl in the other Room er også en genial cd, kanskje litt for rolig for deg. Er ganske glad i jazz også jeg da ...

 

Edit: Cecilie Nordby må vel nevnes, sammen med  :blush: Jewel  :blush:

6539383[/snapback]

Cranberries- check

Alanis Morissette- check

Jewel- check

 

:p

 

Cecilie Nordby er kanskje hun damen jeg har sett på en reklame en gang. Merkelige fortenner tror jeg. Mellomrom elns. La merke til det i hvert fall. Diana Krall skal definitivt noteres. Nydelige sangen :)

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Men i HELVETE! Noen som spikrer på en planke eller noe sånt her nå. Skal jeg gå ut og sjekke? :hmm:

6539716[/snapback]

vær ikke for sikker. forrige gang jeg trodda at naboen var ute og spikra var det sønnen som spilte trommer :!:

6539731[/snapback]

Det gjør nabodrittungen her. Han begynner rundt kl 10 hver mårra. Jeg har aldri rørt et trommesett og jeg er sikker på jeg hadde spilt bedre! Det er helt grusomt. Han har singstar, moped og blokkfløte i tillegg. Er foreldrene døve?

6539752[/snapback]

aahaha :!: nå fikk jeg lyst til å hente blokkfløye og plage naboene, fælere lyd finnes ikke

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...