Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

BTW: Hva er snakkeboble på engelsk?

6539282[/snapback]

Omg! Et ord clue ikke har! Har prøvd å finne det før, men fant det ikke.. Si ifra hvis du kan gjøre meg klokere.

 

Var i Drammen idag. Satt nede ved den bryggen og tittet utover den stille elva.

Meg: "Ooo..! Båt!"

Elv: *bølge*

Så ble hele skjørtet mitt og vansa mine klissbløte og jeg hylte som bare det. Ubehagelig. Og hatten min var gjennomvåt! Bah. det verste var at mannen ved siden av oss bare lo sånn latter som drammensere kan le.

Dessuten var det en ekkel, ekkel, ekkel mann som var helt drita som satte seg ved siden av meg da jeg ventet på toget: "Ååh.. Du er så vakker."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er hekta på kvinnelig artister med bein i nesa: Sinead O'Connor, Sarah McLachlan, Susanne Vega, Heather Nova osv.

6539289[/snapback]

:love:

 

Driver og skriver liste over cd'er jeg skal kjøpe når jeg får lønning. Har tenkt å ta meg et raid i Oslo når jeg først er der. Bare å nevne flere artister du liker. Ser ut som vi har noenlunde like musikksmak :)

6539321[/snapback]

Fant tilfeldigvis ein CD av søstera mi for lang tid sidan, Woman IV eller noko sånt. Masse fin musikk som eg ellers aldri hatt funnet på å anskaffe. Lytta mykje på dei mens eg var på ein 5 timars lang busstur og las bøker.

Lenke til kommentar
Fant tilfeldigvis ein CD av søstera mi for lang tid sidan, Woman IV eller noko sånt. Masse fin musikk som eg ellers aldri hatt funnet på å anskaffe. Lytta mykje på dei mens eg var på ein 5 timars lang busstur og las bøker.

6539347[/snapback]

Tror jeg har den. Fikk til jul elns. Var mye fine, rolige sanger innpå jah :)

Lenke til kommentar

Seether: Det er vel sånn at Cranberries og Alanis Morissette må nevnes. Diana Krall - The Girl in the other Room er også en genial cd, kanskje litt for rolig for deg. Er ganske glad i jazz også jeg da ...

 

Edit: Cecilie Nordby må vel nevnes, sammen med :blush: Jewel :blush:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...