Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm..the Eagles er chill å høre på seint på kvelden  :cool:

6539190[/snapback]

Alice In Chains, 3 Doors Down og Audioslave :wee:

6539207[/snapback]

Lite Alice In Chains her, men resten er nice. Audioslave forbinder jeg veldig med sist sommer. Hørte på radioen mens jeg jobbet.

 

Typen pleier å sette på audioslave når jeg er på besøk. Eneste begge greier å høre på uten å få fnatt. In Flames er for hardcore for meg og Tori Amos er ikke helt hans greie :p

Lenke til kommentar
Lite Alice In Chains her, men resten er nice. Audioslave forbinder jeg veldig med sist sommer. Hørte på radioen mens jeg jobbet.

 

Typen pleier å sette på audioslave når jeg er på besøk. Eneste begge greier å høre på uten å få fnatt. In Flames er for hardcore for meg og Tori Amos er ikke helt hans greie :p

6539240[/snapback]

 

Edit: Rektig, skriv svaret også... Da var vi ihvertfall enig om noe, tror jeg har alt hun har gitt ut ... :yes:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Lite Alice In Chains her, men resten er nice. Audioslave forbinder jeg veldig med sist sommer. Hørte på radioen mens jeg jobbet.

 

Typen pleier å sette på audioslave når jeg er på besøk. Eneste begge greier å høre på uten å få fnatt. In Flames er for hardcore for meg og Tori Amos er ikke helt hans greie :p

6539240[/snapback]

 

Edit: Rektig, skriv svaret også... Da var vi ihvertfall enig om noe, tror jeg har alt hun har gitt ut ... :yes:

6539248[/snapback]

Cool, få som vet hvem hun er.

Lenke til kommentar
Lite Alice In Chains her, men resten er nice. Audioslave forbinder jeg veldig med sist sommer. Hørte på radioen mens jeg jobbet.

 

Typen pleier å sette på audioslave når jeg er på besøk. Eneste begge greier å høre på uten å få fnatt. In Flames er for hardcore for meg og Tori Amos er ikke helt hans greie :p

6539240[/snapback]

 

Edit: Rektig, skriv svaret også... Da var vi ihvertfall enig om noe, tror jeg har alt hun har gitt ut ... :yes:

6539248[/snapback]

Cool, få som vet hvem hun er.

6539273[/snapback]

 

Er hekta på kvinnelig artister med bein i nesa: Sinead O'Connor, Sarah McLachlan, Susanne Vega, Heather Nova osv.

Lenke til kommentar
Er hekta på kvinnelig artister med bein i nesa: Sinead O'Connor, Sarah McLachlan, Susanne Vega, Heather Nova osv.

6539289[/snapback]

:love:

 

Driver og skriver liste over cd'er jeg skal kjøpe når jeg får lønning. Har tenkt å ta meg et raid i Oslo når jeg først er der. Bare å nevne flere artister du liker. Ser ut som vi har noenlunde like musikksmak :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...