Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke det da? Det er varmt og deilig ute nå. Hva er vel bedre enn et forfriskende bad da? :D

6537039[/snapback]

Hvis du har sett hvordan jeg ser ut så sier du ikke det. Kan bade, men da må jeg kjøpe meg en badeshots som går ned til knærne, og for å få til det må jeg ut av huset og ta buss, som er uaktuell - derfor ikke bade.

6537060[/snapback]

 

Bruk en gammel dongeribukse, klipp den til og bad i den. ;)

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Hvis du har sett hvordan jeg ser ut så sier du ikke det. Kan bade, men da må jeg kjøpe meg en badeshots som går ned til knærne, og for å få til det må jeg ut av huset og ta buss, som er uaktuell - derfor ikke bade.

6537060[/snapback]

Ser du så ille ut at du må dekke deg til? Har du arr eller noe på benet?

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke det da? Det er varmt og deilig ute nå. Hva er vel bedre enn et forfriskende bad da? :D

6537039[/snapback]

Hvis du har sett hvordan jeg ser ut så sier du ikke det. Kan bade, men da må jeg kjøpe meg en badeshots som går ned til knærne, og for å få til det må jeg ut av huset og ta buss, som er uaktuell - derfor ikke bade.

6537060[/snapback]

 

Bruk en gammel dongeribukse, klipp den til og bad i den. ;)

6537069[/snapback]

hmm. det kan fungere ja! God ide! Men må vente til i mårra å være snill jente resten av dagen hvis det skal fungere ellers kommer jeg til å dø av smerter.

Lenke til kommentar
mushi: Kom til meg, så kan vi se film og kose oss :) En vanntett plan! :p

6537061[/snapback]

Jeg er litt sinna på deg så jeg er litt usikker. Du skulle jo faen komme hit å drekke øl for noen helger siden! Hadde kjøpt øl til deg! Dumming.

6537073[/snapback]

 

Haha, ikke vær sint da :p Jeg måtte tross alt være sjåfør for de folka i det jævla utdrikningslaget :(

Lenke til kommentar
Hvis du har sett hvordan jeg ser ut så sier du ikke det. Kan bade, men da må jeg kjøpe meg en badeshots som går ned til knærne, og for å få til det må jeg ut av huset og ta buss, som er uaktuell - derfor ikke bade.

6537060[/snapback]

Ser du så ille ut at du må dekke deg til? Har du arr eller noe på benet?

6537077[/snapback]

Er selvskader og ser ikke pen ut etter noen uker på kjøret.

Lenke til kommentar
Hvor i vestfold bor du mushi? Du som bodde i Re?

6537080[/snapback]

Flytta til Ringshaug nå ;) 10 min gåtur til stranda.

 

Oysafareg: Du kunne skrevet en mld å sagt ifra. Jeg dro på fest alene og be sørpefull.

6537091[/snapback]

 

Lettere sagt enn gjort uten ett telefonnr... Og at du ble sørpefull kan vel knapt jeg klandres for?

Lenke til kommentar
Hvor i vestfold bor du mushi? Du som bodde i Re?

6537080[/snapback]

Flytta til Ringshaug nå ;) 10 min gåtur til stranda.

 

Oysafareg: Du kunne skrevet en mld å sagt ifra. Jeg dro på fest alene og be sørpefull.

6537091[/snapback]

 

Lettere sagt enn gjort uten ett telefonnr... Og at du ble sørpefull kan vel knapt jeg klandres for?

6537103[/snapback]

sendte ikke typen nr til deg på pm da? er din skyld at jeg ble sørpefull fordi jeg hadde kjøpt øl til deg også, og den hadde blitt ensom hvis jeg hadde latt den bli igjen hjemme... :mad:

Lenke til kommentar
Hvor i vestfold bor du mushi? Du som bodde i Re?

6537080[/snapback]

Flytta til Ringshaug nå ;) 10 min gåtur til stranda.

 

Oysafareg: Du kunne skrevet en mld å sagt ifra. Jeg dro på fest alene og be sørpefull.

6537091[/snapback]

 

Lettere sagt enn gjort uten ett telefonnr... Og at du ble sørpefull kan vel knapt jeg klandres for?

6537103[/snapback]

sendte ikke typen nr til deg på pm da? er din skyld at jeg ble sørpefull fordi jeg hadde kjøpt øl til deg også, og den hadde blitt ensom hvis jeg hadde latt den bli igjen hjemme... :mad:

6537114[/snapback]

 

Ikke etter hva jeg har fått med meg... og øl HAR faktisk litt holdbarhet, den tåler å stå i kjøleskapet til neste helg, bare så du vet det.

Lenke til kommentar
øl HAR faktisk litt holdbarhet, den tåler å stå i kjøleskapet til neste helg, bare så du vet det.

6537123[/snapback]

hæ? trodde øl var ferskvare jeg :(

6537130[/snapback]

det er det!

 

FAEN!

 

JEG HAR 6 ØL I KJØLESKAPET OG JEG SITTER HER Å DREKKER VANN?

 

 

Weeeeeee!! :w00t:

 

 

:tease: dere har ikke øl!

Lenke til kommentar
øl HAR faktisk litt holdbarhet, den tåler å stå i kjøleskapet til neste helg, bare så du vet det.

6537123[/snapback]

hæ? trodde øl var ferskvare jeg :(

6537130[/snapback]

det er det!

 

FAEN!

 

JEG HAR 6 ØL I KJØLESKAPET OG JEG SITTER HER Å DREKKER VANN?

 

 

Weeeeeee!! :w00t:

 

 

:tease: dere har ikke øl!

6537142[/snapback]

Jo. En kasse. :)
Lenke til kommentar
øl HAR faktisk litt holdbarhet, den tåler å stå i kjøleskapet til neste helg, bare så du vet det.

6537123[/snapback]

hæ? trodde øl var ferskvare jeg :(

6537130[/snapback]

det er det!

 

FAEN!

 

JEG HAR 6 ØL I KJØLESKAPET OG JEG SITTER HER Å DREKKER VANN?

 

 

Weeeeeee!! :w00t:

 

 

:tease: dere har ikke øl!

6537142[/snapback]

 

Slutt å whine da vel og start konsumeringen.

Jeg har mer alkohol stående her hjemme enn du klarer å drikke på 3 måneder, så jeg slår deg uansett =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...