Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde det var Shikaru som skrev det selv, jeg. Hvis dere vil kan dere godt skrive at jeg er verdens kuleste :cool:

6535376[/snapback]

 

 

:cool:

6535398[/snapback]

smiskefisk :p

6535400[/snapback]

forslag til siggen din: _evolution_ har stor penis

:whistle:

 

edit: kanskje uten de _ strekene. har de bare pga en fjott har regga evolution uten å bruke den :hrm:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Trodde det var Shikaru som skrev det selv, jeg. Hvis dere vil kan dere godt skrive at jeg er verdens kuleste :cool:

6535376[/snapback]

 

 

:cool:

edit: gratulerer med 8700 innlegg :thumbup:

 

gleder meg til jeg får 1000 :innocent:

6535398[/snapback]

 

Jeg har jo en hau med innlegg i OT som ikke teller også da. Er jo stort sett her jeg henger.

 

Kul sigg btw.

Lenke til kommentar
Jeg har jo en hau med innlegg i OT som ikke teller også da. Er jo stort sett her jeg henger.

 

Kul sigg btw.

6535404[/snapback]

 

jeg har også mange innlegg her. 904 (med denne) faktisk. :p

 

ang. sigg: takk, nå må du skrive "Evolution er verdens kuleste bruker/person" ;)

 

edit: takk pepsico ;)

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

Ja go natt ja :wee:

 

Jeg slenger meg også i senga nå. Så god natt til: Hodedeler, Vimsi, Ourasi, _Evolution_, acemaster, Steina, joku, lunic, minialeks, Aqidon, Marley, christer-R, kfz, Cutthroat Bill, ccalz, JohndoeMAKT, King_P, zeeq, rec0n, 7r, wh1te, PepsiCo, Tobe__, spetter, CAT-scan, Kjobben, Zaggi, stefanw, sake, Sundiver, ThaAndre, Nor-MAL, Nonsens, Krims, XeLix, Cold Snake, -MISTER-, mr.chaos, Matias, ArtVandelay, Snorre123, untouch4ble, psilocybe, DurinVIII, NightKeeper, Xyprotec, Hemulen89, mb_zzz, Casiraghi, Neophus, kargod, Luzifer, stoners, heimabrygg

Lenke til kommentar
Ja go natt ja :wee:

 

Jeg slenger meg også i senga nå. Så god natt til: Hodedeler, Vimsi, Ourasi, _Evolution_, acemaster, Steina, joku, lunic, minialeks, Aqidon, Marley, christer-R, kfz, Cutthroat Bill, ccalz, JohndoeMAKT, King_P, zeeq, rec0n, 7r, wh1te, PepsiCo, Tobe__, spetter, CAT-scan, Kjobben, Zaggi, stefanw, sake, Sundiver, ThaAndre, Nor-MAL, Nonsens, Krims, XeLix, Cold Snake, -MISTER-, mr.chaos, Matias, ArtVandelay, Snorre123, untouch4ble, psilocybe, DurinVIII, NightKeeper, Xyprotec, Hemulen89, mb_zzz, Casiraghi, Neophus, kargod, Luzifer, stoners, heimabrygg

6535425[/snapback]

God natt ja :w00t:

 

...btw, den gamle avataren din var tøffere :ohmy:

Lenke til kommentar
tre år gammal tørr tobakk er ikke no særlig!

6535444[/snapback]

fyll pakka med vann, ta opp tobakken og vri om. voila, våt tobakk som ikke brenner :D

6535447[/snapback]

 

har prøvd det i desperasjon en gang... skulle bare gjøre det litt vått, men det ble for mye...så jeg prøvde å tørke det...det gikk heller dårlig... så la jeg pakka fra meg, og glemte den...noen dager fant jeg den, og da lufta det no jævlig ta den, og det så ut som om det var no mugg ell no på den... ikke kos!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...