Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Har forresten prøvd 20 questions før, men jeg tror jeg er for avansert for den.  :tease:
The object you think of should be something that most people would know about

6535120[/snapback]

 

Jeg tenkte på et flagg. Og da kom den fram til at jeg tenkte på en hockeykølle.

Okey, kanskje jeg ikke var grundig nok i mine svar på spørsmålene heller. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte på et flagg. Og da kom den fram til at jeg tenkte på en hockeykølle.

Okey, kanskje jeg ikke var grundig nok i mine svar på spørsmålene heller.  :!:

Jepp. Kan være vanskelig å svare på spørsmålene av og til. Sliter av og til med noen engelske ord jeg ikke vet hva betyr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Veeel. Jeg kunne fått seks om jeg hadde gidda (hadde jeg levert inn en oversettelse). Fikk 5 på 1. termin...

6535155[/snapback]

 

Jeg kunne fått 29 seksere som han duden på katta, om jeg hadde gidda...

Lenke til kommentar
Haha. Jeg gikk Kjemi/Prosess på Breivika. Og nu sist gikk jeg Media og kommunikasjon på Breivang... :p

6535174[/snapback]

det vil vel si at du bor i tromsø(?). Det var vel ikke du som hadde fattern ute på sommarøy vel?

 

jeg skal begynner på media & kommunikasjon på breivika 21.august kl.10.00.

Lenke til kommentar
Har lagt meg klokka 4-5 de siste 5 dagene nå.  :(

 

Helvette.

6535227[/snapback]

Dagen min blir uansett snudd på ræva, uansett hvordan jeg gjør det. Hvis jeg våker over en dag jeg har stådd opp veldig sent sover jeg jo selfølgeli 14 15 timer. Da har jeg det jo gående igjen :shrug:

Lenke til kommentar
_Evolution_: Ikke verst nei. Bor du langt nok unna kan det hende du får bortebo-stipend. Ble litt usikker på hvordan det egentli fungerer det der :hmm:

6535225[/snapback]

 

jeg blir boende rundt 6 mil unna, så tror jeg får det :wee: det er vel rundt 6km unna man må bo tror jeg :hmm:

 

men stipendet skal vel være på rundt 3500.-. hybelen koster 2800.- pr. mnd. + at foreldra mine støtter meg noe sinnsykt. så no problemo på meg.

 

 

uff så mye klokken er. må legge meg snart. though jeg er like våken som for 5 timer siden.

Lenke til kommentar
jeg blir boende rundt 6 mil unna, så tror jeg får det :wee: det er vel rundt 6km unna man må bo tror jeg  :hmm:

 

men stipendet skal vel være på rundt 3500.-. hybelen koster 2800.- pr. mnd. + at foreldra mine støtter meg noe sinnsykt. så no problemo på meg.

Nais. Så hvis du er heldig får du vel vanlig stipend i tillegg. Og hvis du finner deg jobb etter du har fått stipend blir du jo rik, som meg :D

Lenke til kommentar
Nais. Så hvis du er heldig får du vel vanlig stipend i tillegg. Og hvis du finner deg jobb etter du har fått stipend blir du jo rik, som meg :D

6535255[/snapback]

 

:cool:

 

det der vanlige stipendet har jeg hørt om. det er vel slik at man skal slippe å ta studielån (?).

 

Men jeg skal også finne meg jobb. Det er jo prix og rema 1000 i nærheten, så jeg spørr der. og faren min jobber på asko nord(avdelingssjef :cool: ). det varehuset der nede. (du har sikkert sett det).

 

men det er vel lånekassen man skal ta kontakt med. www.lanekassen.no er jo websia. så skal sjekke litt der.

 

hva heter du BTW. kanskje jeg har hørt om deg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...