Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klage på en liten pose til 14 kr? Ikke vært bryet spør du meg ;)

6532587[/snapback]

Den kosta 10 spenn :blush: Var bare et forslag. Hadde ikke tenkt til å gjøre det tror jeg. Har aldri klagd på noe i hele mitt liv, unntatt mp3 spilleren min.

Lenke til kommentar
Klage på en liten pose til 14 kr? Ikke vært bryet spør du meg ;)

6532587[/snapback]

Helt enig. Forstår meg faen ikke på folk som orker å bytte en vare til 10 kroner fordi de kjøpte feil osv. Kom ei dame med en pakke kyllingservelat til 10 kroner til meg da jeg jobbet i butikk. Hu skulle levere den for hu hadde kjøpt feil og ville heller ha vanlig servelat. Vi kunne ikke selge kyllingservelaten for man vet aldri hvordan hun har oppbevart den, og ferskvare skal jo ligge kjølig

Bitch :p

Lenke til kommentar
Så du/dere meg i dag?

6532523[/snapback]

Hehe neida slapp av, en stund siden ;)

*Glede seg til Oslotur* :D

6532538[/snapback]

Den gangen jah. Satt helt i egne tanker da jeg plutselig så deg. Tenkte at det var noe kjent, men greide ikke helt å plassere deg før du begynte med den pekingen :ermm::p

Oslo jah. Har egentlig ikke lyst lengre. Vil heller være hjemme og jobbe. Fikk vite at jeg kan jobbe fra 1 til 16 august om jeg vil. Men så skal vi jo vekk. Bah. Håper jeg får overtalt Amalie til å ta med seg noen andre.

6532547[/snapback]

Måtte peke, trengte help med å analysere blikket du gav meg. :wee:

Kom frem til at det var *hjelp-de-så-meg* blikket ditt. :p

Ikke Oslo, hvem skal hun ta med seg istedet da?

*redd* :p

Personlig eller? Viste det, du hater meg så mye at du ditcher Oslo på grunn av meg. :cry:

:wee:

Lenke til kommentar
Hvorfor tør du ikke gå på apoteket? Jeg tror da ikke de stiller så mange spørsmål om du bare kjøper bandasje..

6532608[/snapback]

Jeg får helt noia av apotek av en eller annen grunn. Tror det kommer mye av at jeg må spørre damen og de ligger på bakrommet så hun må hente dem til meg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvorfor tør du ikke gå på apoteket? Jeg tror da ikke de stiller så mange spørsmål om du bare kjøper bandasje..

6532608[/snapback]

Jeg får helt noia av apotek av en eller annen grunn. Tror det kommer mye av at jeg må spørre damen og de ligger på bakrommet så hun må hente dem til meg :dontgetit:

6532622[/snapback]

Bandasje ligger helt sikkert fremme i apoteket! :yes:

Solid_, det er kjeeeempefint i Nice! ;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...