Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har huset for meg selv :ohmy:

 

Har hatt en ganske bra dag i grunn. Siste dag på jobb, men fikk høre at det var muligheter for mer jobb om en stund. Feiret siste dag på jobb med å lage vaffler til folka. Jummy. Rakk en tidlig buss og når jeg kom hjem var mamma og lillebror på vei ut døren. De skal visst vekk et par dager for å besøke mormor.

 

De siste to timene har jeg brukt på å ta igjen det jeg har forsømt i ca tre uker. Hele meg er fresh etter omfattende pleie :p føles deilig. Dritt lei av å lukte vaskemidler og makrell i tomat. Har til og med slengt på meg noen øredobber for anledningen.

Endret av Seether
Lenke til kommentar
De siste to timene har jeg brukt på å ta igjen det jeg har forsømt i ca tre uker. Hele meg er fresh etter omfattende pleie  :p  føles deilig. Dritt lei av å lukte vaskemidler og makrell i tomat. Har til og med slengt på meg noen øredobber for anledningen.

6532498[/snapback]

 

Du så ikke så bli ut nei, når vi så deg der du satt å ventet på bussen. :wee:

 

Ja, hun er på jobb. :cry:

 

 

:p

*hente ting å tørke støv med*

 

 

Lenke til kommentar
Så du/dere meg i dag?

6532523[/snapback]

 

Hehe neida slapp av, en stund siden ;)

 

*Glede seg til Oslotur* :D

6532538[/snapback]

Den gangen jah. Satt helt i egne tanker da jeg plutselig så deg. Tenkte at det var noe kjent, men greide ikke helt å plassere deg før du begynte med den pekingen :ermm::p

 

Oslo jah. Har egentlig ikke lyst lengre. Vil heller være hjemme og jobbe. Fikk vite at jeg kan jobbe fra 1 til 16 august om jeg vil. Men så skal vi jo vekk. Bah. Håper jeg får overtalt Amalie til å ta med seg noen andre.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg lager en ny tråd om dette. Noen som har noen sovetips? Tips til hvordan man sovner, eller sovner letter.

 

Husker på God Morgen Norge for lenge siden en fyr som hadde gitt ut en bok om nettopp dette. Men jeg finner veldig lite på nett (Google).

6532581[/snapback]

Runke burde vel stå høyt oppe på lista.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...