Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Frichassé: I know certain people :)

zeeq: For hva? For GTX-korta? Ingenting. For GX2-korta? Ingenting. :)

Er det noe mer får dere heller PMe meg, stikker opp til Datakjeden en tur, så drar jeg hjem fra jobb. l8r =)

JoachimR: Det står at norske ledere tjener minst, men like under står det at svenske tjener minst...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å fy søder, jeg er så sliten, og vil bare sove.. Men må jobbe nå.. ARGH!

6531558[/snapback]

jeg har vært på jobb i 8 timer i dag jeg,så ædda bædda ;)

6531572[/snapback]

Jeg jobba fra 6 til 10 i dag tidlig, og var og shoppa etter på.. Ahh, jeg sov 5 timer i natt :(

Lenke til kommentar

Jeg sto opp 05.20 og var på jobb 6. Det har vært rutine i to uker nå så jeg er mildt sagt overtrøtt. I tillegg må jeg stå opp klokken 4 i morgen og ta et fly til Frankrike.

Jeg lever et hardt liv med lite søvn. De neste to ukene skal gjøre godt.

Lenke til kommentar

You're the voice try and understand it

Make a noise and make it clear

Whoa oh oh oh oh

We're not gonna live in silence

We're not gonna live in fear

Whoa oh oh oh oh :)

æh, får vel komme meg i dusjen.. Lukter ikke akkurat juleaften av meg etter et par timer ute i solen :S

+ at man må ned å kjøpe lyspærer ;o

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Da har jeg gjort noe veldig flaut. Sykkelen min er ødelagt, så jeg måtte bruke morra mi sin ( :blush: ). Og i tillegg har hun sånn vogn der baki som barn kan sitte i. :p

så den måtte jeg bruke, + at den bjella ringte av for hver hump som jeg kom på. :p. lurer på hva folk tror om meg :p

Lenke til kommentar
Da har jeg gjort noe veldig flaut. Sykkelen min er ødelagt, så jeg måtte bruke morra mi sin ( :blush: ). Og i tillegg har hun sånn vogn der baki som barn kan sitte i. :p

så den måtte jeg bruke, + at den bjella ringte av for hver hump som jeg kom på. :p. lurer på hva folk tror om meg :p

6532009[/snapback]

De tror du er 7-barns far.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...