Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legevakta ville ikke ha noe med meg å gjøre som vanlig, så jeg ringte vikar-kontoret for fastlegen min. Får nød-time kl halv 3. Kontoret stenger egentlig 2, men de holder opp bare for meg! :)

 

 

Tusen takk alle sammen som fikk meg til å ringe. Jeg har prøvd å fått ddet til siden onsdag. :blush:

Lenke til kommentar
Legevakta ville ikke ha noe med meg å gjøre som vanlig

6530508[/snapback]

 

Hva for slags drittsekker er det der? Tror de at du er en drittunge som kødder ellerno? :cry:

 

Men det er fint at du fikk en nød-time :)

6530532[/snapback]

Psykiske problemer blir sett veldig ned på og ingen bryr seg noe spesiellt om det. Veldig rart siden det er en av de vanligste lidelsene i Norge.

Lenke til kommentar
Psykiske problemer blir sett veldig ned på og ingen bryr seg noe spesiellt om det. Veldig rart siden det er en av de vanligste lidelsene i Norge.

6530539[/snapback]

 

Kanskje de ikke har resursser til å ta imot pasienter med psykiske lidelser?

Men allikevel er det ganske patetisk å ikke ta imot en pasient. De kunne bare sendt deg videre dersom de hadde innsett at du faktisk har problemer :hrm:

 

Har du prøvd å ringe psykiatrisk avdeling på et sykehus?

Lenke til kommentar

mushi: Foreslår at du tar kontakt med PUT eller får fastlegen din til å henvise deg til psykolog. Det blir bare værre hvis du ikke søker hjelp vet du.

 

Lykke til ;)

 

oysfaerg: Takk for Pizza :w00t:

 

Huff kom tilbake fra lunsj og da stod det en palle med deler til meg her....

Hvordan i all verden skal jeg få fikset alt disse maskinene da? :nei:

Lenke til kommentar
Psykiske problemer blir sett veldig ned på og ingen bryr seg noe spesiellt om det. Veldig rart siden det er en av de vanligste lidelsene i Norge.

6530539[/snapback]

 

Kanskje de ikke har resursser til å ta imot pasienter med psykiske lidelser?

Men allikevel er det ganske patetisk å ikke ta imot en pasient. De kunne bare sendt deg videre dersom de hadde innsett at du faktisk har problemer :hrm:

 

Har du prøvd å ringe psykiatrisk avdeling på et sykehus?

6530554[/snapback]

Psykologen min har ferie, fastlegen har ferie, psykiatriske er nedbemannet og vil ikke ha meg der allikavel (var der på tirsdag). Jeg ble sendt videre til en 3. avdeling og bare tilsidesatt og glemt. Fikk denne ene timen nå. Håper legen kan hjelpe meg litt :)

Lenke til kommentar
Psykiske problemer blir sett veldig ned på og ingen bryr seg noe spesiellt om det. Veldig rart siden det er en av de vanligste lidelsene i Norge.

6530539[/snapback]

 

Kanskje de ikke har resursser til å ta imot pasienter med psykiske lidelser?

Men allikevel er det ganske patetisk å ikke ta imot en pasient. De kunne bare sendt deg videre dersom de hadde innsett at du faktisk har problemer :hrm:

 

Har du prøvd å ringe psykiatrisk avdeling på et sykehus?

6530554[/snapback]

Psykologen min har ferie, fastlegen har ferie, psykiatriske er nedbemannet og vil ikke ha meg der allikavel (var der på tirsdag). Jeg ble sendt videre til en 3. avdeling og bare tilsidesatt og glemt. Fikk denne ene timen nå. Håper legen kan hjelpe meg litt :)

6530575[/snapback]

 

Uff, det der hørtes ikke så bra ut :( Jeg har en kompis som sliter psykisk om dagen, og han har det ikke lett han heller :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...