Intimvask Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Uff, nå ble det stille her Noen som har Cola til meg? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Noen som har Cola til meg? Ey, takk for at du minte meg på at jeg har cola her. Jeg har isbiter og. @ Mushi: Lykke til, ønsker deg alt godt Endret 21. juli 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Legevakta ville ikke ha noe med meg å gjøre som vanlig, så jeg ringte vikar-kontoret for fastlegen min. Får nød-time kl halv 3. Kontoret stenger egentlig 2, men de holder opp bare for meg! Tusen takk alle sammen som fikk meg til å ringe. Jeg har prøvd å fått ddet til siden onsdag. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Legevakta ville ikke ha noe med meg å gjøre som vanlig6530508[/snapback] Hva for slags drittsekker er det der? Tror de at du er en drittunge som kødder ellerno? Men det er fint at du fikk en nød-time Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Uff, nå ble det stille her Noen som har Cola til meg? 6530493[/snapback] Kan få litt Mozell av meg. Noen som er med på bodyshots? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Legevakta ville ikke ha noe med meg å gjøre som vanlig6530508[/snapback] Hva for slags drittsekker er det der? Tror de at du er en drittunge som kødder ellerno? Men det er fint at du fikk en nød-time 6530532[/snapback] Psykiske problemer blir sett veldig ned på og ingen bryr seg noe spesiellt om det. Veldig rart siden det er en av de vanligste lidelsene i Norge. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Uff, nå ble det stille her Noen som har Cola til meg? 6530493[/snapback] Uhh, nå må jeg ned å kjøpe meg Cola :/ Mushi: Vi bryr oss Endret 21. juli 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Psykiske problemer blir sett veldig ned på og ingen bryr seg noe spesiellt om det. Veldig rart siden det er en av de vanligste lidelsene i Norge. 6530539[/snapback] Kanskje de ikke har resursser til å ta imot pasienter med psykiske lidelser? Men allikevel er det ganske patetisk å ikke ta imot en pasient. De kunne bare sendt deg videre dersom de hadde innsett at du faktisk har problemer Har du prøvd å ringe psykiatrisk avdeling på et sykehus? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Fankern, nå har jeg fått den pelle politibil sangen på membran. Han e svart, å litt kvit å treeee meter lang, men det rare med han e at han kan prate, han kan tenk å flir å traalle en sang, trallala lala lalla lalla laaaalaaalaaalaaalaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 mushi: Foreslår at du tar kontakt med PUT eller får fastlegen din til å henvise deg til psykolog. Det blir bare værre hvis du ikke søker hjelp vet du. Lykke til oysfaerg: Takk for Pizza Huff kom tilbake fra lunsj og da stod det en palle med deler til meg her.... Hvordan i all verden skal jeg få fikset alt disse maskinene da? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Spanderer han pizza også ? Gjev kar oysfaerg ? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja jeg spanderte forrige gang Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Psykiske problemer blir sett veldig ned på og ingen bryr seg noe spesiellt om det. Veldig rart siden det er en av de vanligste lidelsene i Norge. 6530539[/snapback] Kanskje de ikke har resursser til å ta imot pasienter med psykiske lidelser? Men allikevel er det ganske patetisk å ikke ta imot en pasient. De kunne bare sendt deg videre dersom de hadde innsett at du faktisk har problemer Har du prøvd å ringe psykiatrisk avdeling på et sykehus? 6530554[/snapback] Psykologen min har ferie, fastlegen har ferie, psykiatriske er nedbemannet og vil ikke ha meg der allikavel (var der på tirsdag). Jeg ble sendt videre til en 3. avdeling og bare tilsidesatt og glemt. Fikk denne ene timen nå. Håper legen kan hjelpe meg litt Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 But I gotta be true to myself And to most of y'all Man I still got love For graffiti culture though yo! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Fint Fint det Ati, skjønte det ikke helt men. EDIT: Yo! Endret 21. juli 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Uff, nå ble det stille her Noen som har Cola til meg? 6530493[/snapback] Kan få litt Mozell av meg. Noen som er med på bodyshots? 6530536[/snapback] Argh nå fikk jeg lyst på Mozell Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Fint Fint det Ati, skjønte det ikke helt men. EDIT: Yo! 6530600[/snapback] You know graffiti won't die, die No, it won´t, aha Because these walls don't lie, lie (They don´t lie) Come on I'm dedicatin' this piece, aha He said, to those DVSG's Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Psykiske problemer blir sett veldig ned på og ingen bryr seg noe spesiellt om det. Veldig rart siden det er en av de vanligste lidelsene i Norge. 6530539[/snapback] Kanskje de ikke har resursser til å ta imot pasienter med psykiske lidelser? Men allikevel er det ganske patetisk å ikke ta imot en pasient. De kunne bare sendt deg videre dersom de hadde innsett at du faktisk har problemer Har du prøvd å ringe psykiatrisk avdeling på et sykehus? 6530554[/snapback] Psykologen min har ferie, fastlegen har ferie, psykiatriske er nedbemannet og vil ikke ha meg der allikavel (var der på tirsdag). Jeg ble sendt videre til en 3. avdeling og bare tilsidesatt og glemt. Fikk denne ene timen nå. Håper legen kan hjelpe meg litt 6530575[/snapback] Uff, det der hørtes ikke så bra ut Jeg har en kompis som sliter psykisk om dagen, og han har det ikke lett han heller Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det du gjorde nå er spamming ja. Hva skal folket i helga da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg