Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoho, da får vi se i morgen da. Kanskje jeg tar meg en tur til henne :D

6049198[/snapback]

Da er ikke rusen virksom.

6049203[/snapback]

Jeg pratet faktisk med henne på slutten, da var hun ikke full. Det vet jeg, for da hadde det gått 4 timer kanskje. Jeg merket at hun ikke var full, så håper det blir noe på meg :ermm:

6049294[/snapback]

Haha! PLZ. Ta med booze eller innse at du ikke får deg noe.

6049350[/snapback]

Javel? Det var jo en positivt kommentar. Du får deg ikke noe skjønner jeg?
Lenke til kommentar

Sikkert, men ingen vits i å være bråkjekk på den måten.

 

Forresten, nå vil jeg fortelle om åssen dagen min idag har vært, har ikke noe annet å gjøre nå :p

 

Idag har jeg skulket skolen, sovet godt og lenge, var så sykt sliten at jeg ikke orket å dra på skolen, har vært mye skulking nå, men sånn er det. Etter jeg stod opp så fikk jeg en liten, liten og atter veldig liten kattunge på fanget av mamma, fordi moren ikke gadd å passe på ungene (Den var ute å solte seg, haha ;-p) .Spist god mat og nytet det fine været med mamma, så gravde jeg et hull i hagen sånn at mamma kunne få plass til et stativ. Så kommer Kimman og imp med den nye firehjulingen til Kimman, men dem dro uten å si ifra (?).

 

Så på kvelden dro jeg til gapahuken der det visst nok skulle være noen folk som drakk, men det var bare fjortissjenter som drakk for første gang. jeg hadde med meg 3 øl, planen var å kosedrikke, men det går ikke når masse fjortisser klenger på deg. Så jeg solgte ølen til en kamerat for 100kr. snakker vi letttjente penger?

 

Så på kvelden begynnte en jente som har smålikt meg tidligere å klenge seg på meg, jeg sa det til kompisen min at han skulle observere om åssen hun var mot meg ikveld. Han så det og bare lo, var litt fun. Hun tok armen over låret mitt, hun klengte på meg og kysset meg på kinnet mange ganger. Senere på kvelden så hang vi sammen mye, lurer på om hun faktisk småliker meg litt. Da faller jeg i forelskelse lett som faen, ingen tvil. Jenta er både heit og snill, syns hun er herlig. Denna jenta er faktisk annerledes enn de andre jentene, hun drakk men samtidig oppførte seg.

Så måtte jeg følge henne hjem fordi hun måtte hjem 11, hun lever ikke som meg enda for å si det sånn.

 

Ellers så dro jeg hjem og chillet foran pc`n intill noen kamerater kommer på besøk igjen kl: 1:00 eller noe.

Var visst noe bråk mellom han og Impetus, så han skulle skvære oppi dette ikveld, så jeg ble med en tur til han og Imp. Etter det så dro jeg til Kimman, og her sitter jeg foran pc`n mens kimman og broren sover bak meg. Jeg kom hit med scooter (satt bakpå), jeg vil ikke gå hjem, for langt. Har igrunn vært en fin dag med litt handlinger og.

 

Nå har jeg forklart omtrent hele dagen min faktisk, jeg sitter så godt at jeg faktisk kunne skrivet 3-4 sider. Og nei, jeg tuller ikke.

Lenke til kommentar
Han er så bråkjekk uansett, ikke noe å bry seg om. :wee:

 

Kom hjem fra jobb klokken 7 i går morges, så var jeg oppe til kl 15-16, sovnet på sofaen, våknet kl 12 i natt, og vært oppe siden det. Nå kjeder jeg ræva av meg og drikker kaffe. Og, btw, jeg fyller 21 år idag. :fun:

6050015[/snapback]

Gratulerer så mye med "natten/dagen" "Demonfudge, kan jeg være med å feire bursdagen din? :roll:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

visste dere at kl. 6 om morgenen så er det så godt som ingenting å se på på TV? det har jeg ærlig og redelig opplevd, sånn bare sånn BTW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...