Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg litt avhengig; uansett hvor jeg går i huset, følger den bærbare med. Jeg har til og med en løsning på toalettet. Nå står jeg og lager pasta, mens jeg skriver på et forum - det er nerd. Dessuten så har jeg på to tv'er og radio. Jeg er teknoseksuell.

6527442[/snapback]

Den kunne du godt ha spart oss for :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg føler meg litt avhengig; uansett hvor jeg går i huset, følger den bærbare med. Jeg har til og med en løsning på toalettet. Nå står jeg og lager pasta, mens jeg skriver på et forum - det er nerd. Dessuten så har jeg på to tv'er og radio. Jeg er teknoseksuell.

6527442[/snapback]

Hahhaa! På dass av alle ting :p Akkurat DET kunne jeg aldri tenkt meg :D

Lenke til kommentar

jeg trenger et nytt spill jeg kan spille ,har ikke live lenger så da får jeg ikke såilt halo2 online , og jeg har "ferie" fra wow :/ jeg trenger et online spill som er gratis og bra

jezz og jeg sliter . er lei måtene jeg har datan på , men jeg kommer ikke på noene annen måte og sette den , og så skal jeg har plass til ny printer som jeg kjøpte meg i dag

og så må jeg instalerer det nye digetal kameraet jeg kjøpte og , jaja , har litt og styre med i sommmer varmen i vertfall :D

Lenke til kommentar
jeg trenger et nytt spill jeg kan spille ,har ikke live lenger så da får jeg ikke såilt halo2 online , og jeg har "ferie" fra wow :/ jeg trenger et online spill som er gratis og bra

jezz og jeg sliter . er lei måtene jeg har datan på , men jeg kommer ikke på noene annen måte og sette den , og så skal jeg har plass til ny printer som jeg kjøpte meg i dag

og så må jeg instalerer det nye digetal kameraet jeg kjøpte og , jaja , har litt og styre med i sommmer varmen i vertfall :D

6527467[/snapback]

Realm? :D

Lenke til kommentar

6527467[/snapback]

Realm? :D

6527477[/snapback]

OMG, PLXX!!11oneoenoenfourteen!!11!!11one

Lenke til kommentar

wh1te, du er ikke alene. Jeg er totalt avhengig av min (jobb-)mail. Jeg har svart på mailer fra alt fra toppen av Eiffel tårnet, til ombord på et fly (flere ganger), fra en benk i Central Park, fra klasserommet og selvfølgelig på bussen/taxi. Jeg er kjent på jobben for å ha den korteste responstiden, heh.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ikke diss folk som ikke kan skrive. Kan hende han har dysleksi. Skal si dere en ting jeg; Quentin Tarantino og mamma har begge dysleksi - Quentin er verdens beste manusforfatter og mamma er direktør i en stor bank, ergo dysleksi er ikke en negativ ting.

Lenke til kommentar
Spill gunz online. for all del. det er morsomt :)

6527496[/snapback]

OMG, Gunz er ikke så veldig kult akkurat... Det var kult i ca. 5 min, men etter det var det ikke noe særlig...

Edit @ wh1te: Det har jeg heller aldri sagt, sitter her med to stykker som har dysleksi, og det er ikke noe feil med dem.. Bare jeg og Intimvask som sitter her og koser oss med å snakke om folk som ikke kan skrive :p

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

6527467[/snapback]

Trackmania Nations!!!!!!!!!!1111oeneone!!eon1

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te, du er ikke alene. Jeg er totalt avhengig av min (jobb-)mail. Jeg har svart på mailer fra alt fra toppen av Eiffel tårnet, til ombord på et fly (flere ganger), fra en benk i Central Park, fra klasserommet og selvfølgelig på bussen/taxi. Jeg er kjent på jobben for å ha den korteste responstiden, heh.

6527499[/snapback]

Hvordan får du svart fra fly? Jeg bruker i tillegg wap flere ganger daglig, det sees sikkert på regningen mamma får.

Lenke til kommentar
Ikke diss folk som ikke kan skrive. Kan hende han har dysleksi. Skal si dere en ting jeg; Quentin Tarantino og mamma har begge dysleksi - Quentin er verdens beste manusforfatter og mamma er direktør i en stor bank, ergo dysleksi er ikke en negativ ting.

6527501[/snapback]

Ja, jeg vet, mange som har dysleksi.

Men - dysleksi er en negativ ting jo? Vanskelig å lese, vanskelig for personen som har dysleksi å skrive. Slikt. Det er ikke positivt, er det?

Lenke til kommentar
Hvordan får du svart fra fly? Jeg bruker i tillegg wap flere ganger daglig, det sees sikkert på regningen mamma får.

Jeg flyr som regel Star Alliance (avatar? :whistle:) og veldig mange interkontinentale flighter har WLAN (såkalt Connexion by Boeing) ombord. Da er det bare å starte VPN-klienten og vips, fullstendig Outlook-glory i 36.000 fot. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...