Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, jeg har lyst til å shoppe. Har fått lønning og innså at jeg har spart alt for mye penger fra fjorårets studielån. Problemet er at det er så utrolig mye jeg har lyst på. :-\

6527183[/snapback]

Sett opp en liste over alt du har lyst på. Så velger du tingene du trenger, og deretter tar du vekk halvparten av det du ikke trenger.

6527254[/snapback]

Det er jo det man IKKE trenger som er morsomst å kjøpe. :p

jaja, midlertidig prioriteringsliste:

- projektor

- møbler

- klær

- Harddisk (ukjent antall)

- RAM

:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

LarsP: Sett opp et ølbudsjett. Det burde fryse mesteparten av fondene dine. Så bruker du det lille ekstra på noe pent til damen.

Lenke til kommentar
Skal jeg sette meg ned og se Pirates Of The Caribbean - Dead Mans Chest eller skal jeg spille cs? :w00t:

6527378[/snapback]

CS FTW! Med mindre du spiller Source, som jeg tror du gjør :thumbdown:

6527383[/snapback]

Source er tingen da :p Kan jo ikke ha sånn pixel grafikk som på 1.6 :tease:

Menneh la oss nå ikke ta den evig lange diskusjonen her ^^

Skal jeg sette meg ned og se Pirates Of The Caribbean - Dead Mans Chest eller skal jeg spille cs? :w00t:

6527378[/snapback]

Warez er nono.

6527387[/snapback]

Mente å gå ned for å sette meg i en stol på kinoen og se den :whistle:

Lenke til kommentar
_Evolution_ viste ikke at du bodde på sommarøya. Fattern min bor der ute nå. Du kjenner ikke noen som heter Rigmor eller Jan, tilfeldivis?

6527365[/snapback]

Nei, kjenner ikke de. Flyttet hit for litt over 2 år siden, så kjenner ikke de gamle så mye. Men kult at det er der han bor :)

edit: @ bundy: i will train you, young padawan. ;)

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg føler meg litt avhengig; uansett hvor jeg går i huset, følger den bærbare med. Jeg har til og med en løsning på toalettet. Nå står jeg og lager pasta, mens jeg skriver på et forum - det er nerd. Dessuten så har jeg på to tv'er og radio. Jeg er teknoseksuell.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...