Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om dere absolutt skal være kaloritellende og sjokoladespisende, så spis sjokolade mousse. Ca 150 kalorier i 100 gram. Og sjokolade mousse er ikke så tungt at det gjør noe.

6525832[/snapback]

Spis en hel pose smash. så at en glafset i seg det på kino, ble nesten kvalm.

Lenke til kommentar

Faen helvete sprette steike.

Drit-tørst. Skulle kjøpe meg en iskald Fanta fra brusautomaten på jobben. Men det kom ingenting! :mad:

OG for å gjøre dagen min ENDA verre. Så spilles det faen meg Boten Anna på en CD-spiller bak kassa. *knuse*

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Farris + Rimi appelsinsaft = god brus ...faktisk, kødder altså ikke! jeg mener det!

6525927[/snapback]

Det stemmer. All saft som blandes med Farris blir til brus, det sier seg selv faktisk! :) Prøv med Fun Light-saft, kjempe godt!

Lenke til kommentar

Drit-tørst. Skulle kjøpe meg en iskald Fanta fra brusautomaten på jobben. Men det kom ingenting! :mad:

OG for å gjøre dagen min ENDA verre. Så spilles det faen meg Boten Anna på en CD-spiller bak kassa. *knuse*

6525949[/snapback]

Haha, brus slokker ikke tørsten for det da. Brus er vannavdrevende.

Lenke til kommentar

6525949[/snapback]

Dette har jeg opplevd også. Klarer å vende hver lomme for småpenger, stapper dem i, trykker på knappen og ingenting skjer...så sparker man maskinen og alle snur seg og tror man har gone nuts..
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

6525949[/snapback]

Haha, brus slokker ikke tørsten for det da. Brus er vannavdrevende.

6525983[/snapback]

Selv om det er vanndrivende, slukker det tørsten, gutten min.

Lenke til kommentar

Her er jeg borte en halvannen uke og finner ut at jeg må gå gjennom over 100 sider for å finne ut hva som har skjedd i mellomtiden. Jeg krever at fra nå av at når jeg sier at jeg blir borte en stund skal alt stoppe opp og stå på vent til jeg sier det er greit å begynne å spamme igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...