Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratis ? Skulle jeg ha et rundstykke og en lite boks juice må jeg ut med 27 kroner, 12 for juice of 15 for rundstykke.

6523367[/snapback]

Melk, sjokomelk, smoohtie, youghurt, mana og sånne drikketing er gratis. Maten koster. Men ikke verre enn 10,- for et rundstykke med reker, ost, karbonade.. Sånt no'! Veldig ålreite priser. Hadde blitt jækla sunn av å jobbe her hvis de slutta å selge punschruller :love:

Lenke til kommentar
Melk, sjokomelk, smoohtie, youghurt, mana og sånne drikketing er gratis. Maten koster. Men ikke verre enn 10,- for et rundstykke med reker, ost, karbonade.. Sånt no'! Veldig ålreite priser. Hadde blitt jækla sunn av å jobbe her hvis de slutta å selge punschruller  :love:

6523375[/snapback]

Høres neat ut! Vi har ingenting slikt her. :ohmy: Bare.. en del frukt, som er ganske ok.
Lenke til kommentar
Melk, sjokomelk, smoohtie, youghurt, mana og sånne drikketing er gratis. Maten koster. Men ikke verre enn 10,- for et rundstykke med reker, ost, karbonade.. Sånt no'! Veldig ålreite priser. Hadde blitt jækla sunn av å jobbe her hvis de slutta å selge punschruller  :love:

6523375[/snapback]

 

jeg kunne ikke jobba på jobben din, jeg hadde drukket meg kvalm på sjokolademelk. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...