Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Gjør meg en tjeneste. Neste gang du ser dem, ta å gi dem en skikkelig omgang hele gjengen, og hils fra zeeq på Diskusjon.no :thumbup:

6522960[/snapback]

Har du gått fra vettet! Dette er jo mine fremtidige (og potensielle) klienter! La det få lov til å gangste så mye de vil.

6522967[/snapback]

Dine klienter? :ermm:

6522971[/snapback]

 

advokat dummen :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjør meg en tjeneste. Neste gang du ser dem, ta å gi dem en skikkelig omgang hele gjengen, og hils fra zeeq på Diskusjon.no :thumbup:

6522960[/snapback]

Har du gått fra vettet! Dette er jo mine fremtidige (og potensielle) klienter! La det få lov til å gangste så mye de vil.

6522967[/snapback]

Dine klienter? :ermm:

6522971[/snapback]

Ja, om en 5-6-7-8 år. (Advokat vet du?)

Lenke til kommentar
Gjør meg en tjeneste. Neste gang du ser dem, ta å gi dem en skikkelig omgang hele gjengen, og hils fra zeeq på Diskusjon.no :thumbup:

6522960[/snapback]

Har du gått fra vettet! Dette er jo mine fremtidige (og potensielle) klienter! La det få lov til å gangste så mye de vil.

6522967[/snapback]

Dine klienter? :ermm:

6522971[/snapback]

Ja, om en 5-6-7-8 år. (Advokat vet du?)

6522974[/snapback]

trodde det var psykolog jeg :blush:

Lenke til kommentar
Gjør meg en tjeneste. Neste gang du ser dem, ta å gi dem en skikkelig omgang hele gjengen, og hils fra zeeq på Diskusjon.no :thumbup:

6522960[/snapback]

Har du gått fra vettet! Dette er jo mine fremtidige (og potensielle) klienter! La det få lov til å gangste så mye de vil.

6522967[/snapback]

Dine klienter? :ermm:

6522971[/snapback]

Ja, om en 5-6-7-8 år. (Advokat vet du?)

6522974[/snapback]

HAHAHAHAHAHHAAHAHAH! Hvis de blir dine klienter... sørg for at taperne taper, og får som fortjent! :thumbup:

Lenke til kommentar
HAHAHAHAHAHHAAHAHAH! Hvis de blir dine klienter... sørg for at taperne taper, og får som fortjent! :thumbup:

6522979[/snapback]

 

For det er jo jævlig godt for ryktet til en advokat ja! :)

 

Jeg liker Scarlett Johansson i The Island. Fin drakt.

 

wh1te, ny avatar. :(

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
HAHAHAHAHAHHAAHAHAH! Hvis de blir dine klienter... sørg for at taperne taper, og får som fortjent! :thumbup:

6522979[/snapback]

 

For det er jo jævlig godt for ryktet til en advokat ja! :)

6522989[/snapback]

Forsvarsadvokater pleier å være kalde og flinke til å skille mellom egne "verdier" og jobben generelt. Du behøver det når du skal forsvare en pedofil jævel (som du sikkert hadde skutt, evt. torturert til døden om det var ditt barn han forgrep seg på) i en sak.

Lenke til kommentar
Det jeg tenkte på Robbie. Du kan jo ikke gå inn i jobben som forsvarsadvokat om du ikke er ute etter å faktisk forsvare klientene dine, enten de er avskum eller uskyldige.

6522999[/snapback]

Man pleier å si at en god forsvarsadvokat spør aldri klienten sin om han er skyldig eller ei. :) Men nok pratum jurdicum (heh). God natt.

Lenke til kommentar
wh1te, ny avatar. :(

6522989[/snapback]

 

Hva da? You don't like? Tenk over hva du sier, dine ord veier tungt.

6523007[/snapback]

 

For all del, en kjempegod avatar, av et godt bilde, jeg hadde bare blitt så vant til Swofford.

 

Men, jeg liker lyssettingen og selve bildet. Gir meg litt American Psycho-assosiasjoner, på en positiv måte (finnes det noen negativ måte?).

 

Nå har jeg kikket på den en stund, hehe, og jeg trekker tilbake sadface. Den nye er kvalitet. Og det sier jeg fordi jeg mener det, ikke fordi jeg føler meg forpliktet til det eller noe.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...