Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Linn Christin, hva spiller du på xbox live, og hvilken konsoll? 360, eller den vanlige?

6522918[/snapback]

 

spiller 360 jeg

 

Mest aktiv på Ghost Recon Adwanced warfigher, men eier de fleste her i både Perfect Dark (om jeg får øvd i en halvtime først) og burnout revenge.

6522930[/snapback]

Ådæven. GRAW og Burnout Revenge er beste spilla på 360 IMO!

...går bare å venter på at farsan skal kjøpe 360 nå, så skal du bli kraftig knust :tease:

(Nei, jeg er ikke en shitkid som får alt jeg peker på av pappa, men pappa er ivrig XBOX gamer selv, og jeg er teh blakk!1)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lukter jeg et nytt "Dr. X og Anette_"?

6522899[/snapback]

Please.. Hva tror du om meg?

6522916[/snapback]

 

... er ikke desperat heller, liksom?

6522922[/snapback]

Nå må du ikke misforstå heller da, Fredrik. Jeg er ikke sånn. ;)

6522925[/snapback]

nei, du er sånn

6522929[/snapback]

Tror Fredrik tenkte mer i retning typisk player som "roter med dama di på fest og som har draget fordi han er sååå kjekk". Det er jeg ikke (mulig jeg er kjekk, men jeg roter ikke med jentene til mine venner :wee:).

 

Linn Christin derimot er en fryktelig hyggelig jente, som snart kommer på besøk (Ås to i Osjlo) og greier. Good things only, altså. :love:

 

Edit: Fredrik, du er en tufs - haha!

Endret av Robbiedeluxe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det skrives jo Advanced ikke Adwanced.

6522940[/snapback]

det skrives white ikke wh1te

6522942[/snapback]

 

Nei, det skrives wh1te. Jeg skrives wh1te.

Lenke til kommentar
Robbie, jeg bare tullet med deg, mest på bekostning av Linn riktig nok. Ingenting vondt ment til noen av dere.

6522943[/snapback]

Good. "Messer dere med Linn messer dere med mai" - er det ikke det man pleier å si?

6522946[/snapback]

 

Tror det er noe sånt, ja. Jeg pleier riktig nok ikke henge så veldig lenge rundt menneskene som pleier å si sånt. :p

Lenke til kommentar
Robbie, jeg bare tullet med deg, mest på bekostning av Linn riktig nok. Ingenting vondt ment til noen av dere.

6522943[/snapback]

Good. "Messer dere med Linn messer dere med mai" - er det ikke det man pleier å si?

6522946[/snapback]

 

Tror det er noe sånt, ja. Jeg pleier riktig nok ikke henge så veldig lenge rundt menneskene som pleier å si sånt. :p

6522951[/snapback]

Riktig. Jeg vet ikke helt hvor jeg har det fra, jeg må ha hørt det blant gangsta' idiotene som henger utenfor Oslo Tinghus eller noe. :p

Lenke til kommentar
Robbie, jeg bare tullet med deg, mest på bekostning av Linn riktig nok. Ingenting vondt ment til noen av dere.

6522943[/snapback]

Good. "Messer dere med Linn messer dere med mai" - er det ikke det man pleier å si?

6522946[/snapback]

 

Tror det er noe sånt, ja. Jeg pleier riktig nok ikke henge så veldig lenge rundt menneskene som pleier å si sånt. :p

6522951[/snapback]

Riktig. Jeg vet ikke helt hvor jeg har det fra, jeg må ha hørt det blant gangsta' idiotene som henger utenfor Oslo Tinghus eller noe. :p

6522956[/snapback]

Gjør meg en tjeneste. Neste gang du ser dem, ta å gi dem en skikkelig omgang hele gjengen, og hils fra zeeq på Diskusjon.no :thumbup:

Lenke til kommentar
Riktig. Jeg vet ikke helt hvor jeg har det fra, jeg må ha hørt det blant gangsta' idiotene som henger utenfor Oslo Tinghus eller noe. :p

6522956[/snapback]

Trodde det var skatere der jeg

6522963[/snapback]

Ikke på formiddagen, da er det den lokale gjengen som skal bli med "kómpisssen" sin, i det han får høre av dommeren hvor mange paragrafer i straffeloven han dømmes for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...