jojo123 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) er ei plagsom© flue her nå! edit: gjøre hylo fornøyd... Endret 19. juli 2006 av Frichassé Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) er ei plagsom© flue her nå! edit: gjøre hylo fornøyd... 6521685[/snapback] Gå å legg deg. © General Endret 19. juli 2006 av Hylo Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 er ei plagsom© flue her nå! edit: gjøre hylo fornøyd... 6521685[/snapback] Gå å legg deg. © General 6521699[/snapback] er ikke trøtt.... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 er ei plagsom© flue her nå! edit: gjøre hylo fornøyd... 6521685[/snapback] Gå å legg deg. © General 6521699[/snapback] er ikke trøtt.... 6521702[/snapback] k, du får meg nok ikke fornøyd da. Lars er vanskelig. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Slitt med en plagsom flue i dag jeg også, nå landet den på skjermen og jeg kunne enkelt mose den med to fingre Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Gi faen i å Spamme™ da! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Short, Pointless, Annoying Messages Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Gi faen i å Spamme™ da! 6521713[/snapback] Spam. 6521735[/snapback] Lars er i spammehummør i dag 6521738[/snapback] Nesj. Jeg bare gidder ikke poste noe med noe meningsfyllt. Har allerede skriv en albumguide, så go figure. 6521755[/snapback] albumguide, kult. Har skrivd litt i workloggen min igjen jeg da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Short, Pointless, Annoying Messages 6521761[/snapback] Slik som den du skrev akkurat nå? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 http://www.templetons.com/brad/spamterm.html http://www.odul.com/spam/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Short, Pointless, Annoying Messages 6521761[/snapback] kult, det visste jeg ikke Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Short, Pointless, Annoying Messages 6521761[/snapback] kult, det visste jeg ikke 6521792[/snapback] HistoryMain article: History of spamming The term spam is derived from the Monty Python SPAM sketch, set in a cafe where every item on the menu includes SPAM luncheon meat. As the server recites the SPAM-filled menu, a chorus of Viking patrons drowns out all conversations with a song repeating "SPAM, SPAM, SPAM, SPAM... lovely SPAM, wonderful SPAM," hence "SPAMming" the dialogue. The excessive amount of SPAM mentioned in the sketch is a reference to British rationing during World War II. SPAM was one of the few foods that was not restricted and was therefore widely available. Although the first known instance of unsolicited commercial e-mail occurred in 1978 (unsolicited electronic messaging had already taken place over other media, with the first recorded instance being via telegram on September 13, 1904), the term "spam" for this practice had not yet been applied. In the 1980s the term was adopted to describe certain abusive users who frequented BBSs and MUDs, who would repeat "SPAM" a huge number of times to scroll other users' text off the screen. In the early Chat rooms in services like PeopleLink and the early days of AOL, they actually flooded the screen with sizeable quotes from the Monty Python routine. This was generally used as a tactic by insiders of a particular group who wanted to drive newcomers out of the room so the usual conversation could continue. This act, previously termed flooding or trashing, came to be called spamming as well. [6] By analogy, the term was soon applied to any large amount of text broadcast by one user, or sometimes by many users. It later came to be used on Usenet to mean excessive multiple posting—the repeated posting of the same message. The first evident usage of this sense was by Joel Furr in the aftermath of the ARMM incident of March 31, 1993, in which a piece of experimental software released dozens of recursive messages onto the news.admin.policy newsgroup. Soon, this use had also become established—to spam Usenet was to flood newsgroups with junk messages. Commercial spamming started in force on March 5, 1994, when a pair of lawyers, Laurence Canter and Martha Siegel, began using bulk Usenet posting to advertise immigration law services. The incident was commonly termed the "Green Card spam", after the subject line of the postings. The two went on to widely promote spamming of both Usenet and e-mail as a new means of advertisement—over the objections of Internet users they labeled "anti-commerce radicals." Within a few years, the focus of spamming (and antispam efforts) moved chiefly to e-mail, where it remains today. [7] There are three popular fake etymologies of the word "spam". The first, promulgated by Canter & Siegel themselves, is that "spamming" is what happens when one dumps a can of SPAM luncheon meat into a fan blade. The second is the backronym "shit posing as mail." The third is similar, using "stupid pointless annoying messages." Hormel Foods Corporation, the makers of SPAM® luncheon meat, do not object to the Internet use of the term "spamming." However, they do ask that the capitalized word "SPAM" be reserved to refer to their product and trademark. [8] By and large, this request is obeyed in forums which discuss spam—to the extent that to write "SPAM" for "spam" brands the writer as a newbie. However, Hormel has begun to press the trademark issue—first, when a firm registered the trademark "SpamArrest" in 2003, Hormel sued to invalidate the mark, [9], and more recently two failed attempts to revoke the mark "spambuster".[10], [11] Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 NP: Linval Thompson - I Love Marijuana :!: Må høres! Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Mr. Green er jo en av de tøffeste smileyene. EDIT: Den er old-school. Endret 19. juli 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Skal jeg besille en pizza på dolly? Jeg er sulten og har ikke noe mat. Tror det blir en "Hot lips" hvis jeg skal bestille. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 trenger flere grønninger her --> <-- klikkbar smiley er om frichasse sitt innlegg. feel free to report in. 6521811[/snapback] går det an å rapportere seg selv? 6521818[/snapback] ja, gjør du aldri det hvis du har feilpostet eller vil fjerne et av spørsmålene dine? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 trenger flere grønninger her --> <-- klikkbar smiley er om frichasse sitt innlegg. feel free to report in. 6521811[/snapback] går det an å rapportere seg selv? 6521818[/snapback] ja, gjør du aldri det hvis du har feilpostet eller vil fjerne et av spørsmålene dine? 6521852[/snapback] har aldri hatt behov... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 har aldri hatt behov... 6521867[/snapback] Det har jeg en gang, men har aldri tenkt på det. siden en moderator leste innlegget 1 min etter. men skal gjøre det til mine framtidige innlegg. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Endelig en avatar jeg er fornøyd med Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Endelig en avatar jeg er fornøyd med 6521973[/snapback] Jeg ser eller for meg enden på det svarte som er på tuppen av en banan Bananus:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg