Sensurert Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er dessuten krise - jeg har gitt opp letingen efter mitt rosa silkelommetørkle. Skjønner jeg må ha flere slike, men trenger mitt i morgen... Gud, hvor irritert jeg blir! 6047881[/snapback] 1. Rosa is for girls 2. Hva skal du med et silkelommetørkle? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er dessuten krise - jeg har gitt opp letingen efter mitt rosa silkelommetørkle. Skjønner jeg må ha flere slike, men trenger mitt i morgen... Gud, hvor irritert jeg blir! 6047881[/snapback] Jokke, Jokke, Jokke. Rosa er ikke stilfult, det er blærete. Du er som å gå med lilla slips, det er sånt som 10. klassinger går med på skoleball. Fargen du vil ha er lyseblått. 6047913[/snapback] Det er ikke SÅNN rosa, men deilig pastellrosa. Går for rød/sort slips og dropper lommetørkle antagelig.. 6047923[/snapback] Du eier ikke stil. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg skal se proper ut i morgen, og må benytte de mulighetene jeg har for å sprite opp litt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Syns du virker "pynta" nok fra før av med alt det greiene du har Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Playlist med 79 kjente tv og film sanger Macgyver, A-team, Indiana Jones, Rocky, Pink panther, Mission impossible, Jaws, James Bond, batman, bonanza, the good, the bad and the ugly osv møkkafett å høre på A-team Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Haha! Sjekk ut denne nerdesamtalen med meg og Torswin her på forumet: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Klikk her for å se på hele samtaleloggen for denne kontakten. Marius Emil @ sier (21:40): haha, IRL-spilelt er morsomt! dating-delen av spilelt likte jeg best. Marius Emil @ sier (21:40): spillet* Dunder-Torstein sier (21:40): Marius Emil @ sier (21:41): spill fotball i tre timer, klatre opp på et skoletak, og flørt foran solnedgangen. ganske god oppløsning\fps... Dunder-Torstein sier (21:42): :O Dunder-Torstein sier (21:42): hva har du graphic details på? Marius Emil @ sier (21:42): jeg har fått et sosialt liv Marius Emil @ sier (21:42): max max max max ultra high Dunder-Torstein sier (21:42): NICE Marius Emil @ sier (21:42): texturene på kroppene er fine Dunder-Torstein sier (21:42): mitt skjermkort klarer ikke det :/ Dunder-Torstein sier (21:43): ja ikke sant Marius Emil @ sier (21:43): og detaljene var utrolig bra lagde. Jeg hang meg opp i noen. Dunder-Torstein sier (21:43): Dunder-Torstein sier (21:43): hva er hennes/ahnnes ingame nick? Marius Emil @ sier (21:43): hu kaller seg "Rebecca" Marius Emil @ sier (21:43): Dunder-Torstein sier (21:44): hvordan ser hennes modell ut? Marius Emil @ sier (21:44): likheter med wow sin female nightelf Marius Emil @ sier (21:45): men mye bedre og mykere former. bedre oppløsnig og Dunder-Torstein sier (21:45): med lange ører og selvlysende øyne? Marius Emil @ sier (21:45): nei, menne, rent fysisk Dunder-Torstein sier (21:45): åja sånn Dunder-Torstein sier (21:45): har en her nå jeg Marius Emil @ sier (21:45): ouh Marius Emil @ sier (21:45): hva er specs'a hennes? Dunder-Torstein sier (21:46): vet ikke Marius Emil @ sier (21:46): finn ut! Dunder-Torstein sier (21:46): kan be hun uploade configen Marius Emil @ sier (21:46): me want piczor! Dunder-Torstein sier (21:46): hu vil ikke Dette var ikke planlagt, det bare dumpe ut av begge... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei puser. Hva skjer? *kose paa Tomaten* Innlegg nummer 300 Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 nå stikker jeg å "koser" litt med skateboardet mitt for første gangen på lenge Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Tomat-Ulf er fryktelig kjekk! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Tomat-Ulf er fryktelig kjekk! 6048425[/snapback] Right back at you! Men du er selvfølgelig bedre enn meg, og jeg vet det. Endret 5. mai 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jaja, de siste dagene har jeg fått bedre samvittighet når jeg først har sitti ved data'n. På tirsdag var jeg ute 5 timer etter skolen med venner. På Onsdag ble jeg med en klassen hjem og vi hoppet blant annet trampoline. I går var jeg hjemme hele dagen, men var ute i det fine været to timer. I dag har jeg vært ute 5 timer med venner igjen. Må sørge for at mamma er imponert Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Stenges for vedlikehold "Passed out, surrounded by terrorists and nerve gas, and handcuffed to a table leg, Dotten laughed to himself and said, "I have them right where I want them."" Edit; Åpnes igjen kutt ut spam Kutt ut personangrepene Lær dere å quote skikkelig Håper ingen døde av hjertestopp nå. Love you all Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm. 14 innlegg fjernet. Endret 5. mai 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Stenges for vedlikehold "Tied up, surrounded by faggots and buttplugs, and handcuffed to a the bed, Dotten cried to himself and said, "They have me right where they want me."" 6048476[/snapback] Rettferdig moderering, Dotten Endret 5. mai 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 herlig med skateboard igjen men det manglet en ting, jeg falt ikke er ikke en bra omgang på skateboard uten å tryne noen ganger Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Haha! Lo inni meg når jeg så denne var stengt.. Tenkte først: "Haha! De har faen meg klart det igjen!" Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 "Passed out, surrounded by terrorists and nerve gas, and handcuffed to a table leg, Dotten laughed to himself and said, "I have them right where I want them."" 6048476[/snapback] Haha! Dagens latterkule! -- Anyways, hva gjør man når det er kanonvær? Hadde planer om å se MI:III i morgen, må få noen med da. Så skal jeg ta en kjapp tur på nattåpent senere i kveld. Hipp hurra. Forresten: Må jeg gå med foreldrene mine på 15-årsfilm når jeg er tretten? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Tomat-Ulf er fryktelig kjekk! 6048425[/snapback] Right back at you! Men du er selvfølgelig bedre enn meg, og jeg vet det. 6048427[/snapback] Dere er raahawte begge to da. Edit: Se saa flink! "Passed out, surrounded by terrorists and nerve gas, and handcuffed to a table leg, Dotten laughed to himself and said, "I have them right where I want them."" 6048476[/snapback] Haha! Dagens latterkule! -- Anyways, hva gjør man når det er kanonvær? Hadde planer om å se MI:III i morgen, må få noen med da. Så skal jeg ta en kjapp tur på nattåpent senere i kveld. Hipp hurra. Forresten: Må jeg gå med foreldrene mine på 15-årsfilm når jeg er tretten? 6048635[/snapback] Enten det, eller en person over 18 Endret 5. mai 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) I dag er det faktisk 2 filmer på tv som jeg kan vurdere å se enten "Bruce Lee – Dragens forbannelse" eller "Mr. Nice guy" med Jackie Chan . hardt valg... Endret 5. mai 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg