Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neppe: Jeg er ansatt i et stort ikke navngitt firma som driver store deler av IT på et ganske mye større ikke navngitt firma :p

Jeg har ansvar for mesteparten av garantier og reperasjoner mot endel levernadører av IT utstyr o.l. Det kan være veldig frustrerende til tider....

Hvor jobber du da?

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
überGoliath: Morsom blogg!

6518072[/snapback]

Den blogger automatisch :)

6518095[/snapback]

Rare greier. Jeg visste ikke at noe sånt eksisterte. Er det sånn at X-boxen din "blogger" alt du gjør? Hva slags score du oppnår i spill o.l.? Morsomt. Hvordan er x-box 360 forresten? Jeg har kun prøvd den på noen få butikker, fin grafikk iallfall. ;)

Lenke til kommentar

Aspstein: Jobber med Videregående opplæring i fylkeskommunen, hovedsaklig for lærlingen. Skriver brev til lærlingen som bestå sin prøve, lærlinger som har probemer o.l.

Så sender jeg de som ikke består videre ;)

@ Goloath, maskina jeg har på jobb er ikke akkurat av den nyeste sorter, lang ifra en conroe inni denne.

Jeg sa jeg ville ha Windows 2000 istedet for Windows XP

Men de mente at Windows XP var så mye raskere og bedre en 2000, så jeg fikk det istedet.

Maskina har vel 128mb ram. Jeg får krampe av å vente på at mediaplayern skal åpne seg.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Rare greier. Jeg visste ikke at noe sånt eksisterte. Er det sånn at X-boxen din "blogger" alt du gjør?

6518112[/snapback]

Er vel slik at den sender info tilbake til Xbox.com og denne infoen napper bloggservicen opp, setter på noen skrulletekster og vips! Blogg om hva jeg spiller, når jeg spiller, når jeg får achievements osv.

360 er helt herlig! Ta en titt innom Konsoll-delforumet for mye interessant lesning :)

Lenke til kommentar

Jeg ble ikke så imponert over Xbox 360, når det kommer en ny konsoll forventer man meget god grafikk, synes ikke det er så VELDIG mye bedre, du ser det på en HDTV, og jeg veit du har det Goliath.

Men jeg er ikke imponert.

Lenke til kommentar
Jeg ble ikke så imponert over Xbox 360, når det kommer en ny konsoll forventer man meget god grafikk

6518144[/snapback]

Har du sett grafikken fra de første PS2 spillene oppmot de siste? Det er to helt forskjellige verdener. Potensialet til Xbox360 har ikke engang nådd 30% på grafikkytelsesfronten. Gode spill tar tid å lage og x360 er jo "ny" på markedet ;)
Lenke til kommentar

Oblivion presset jo xboxen ganske hardt da men.

Grafikken er jo penere, men det er liksom ikke så mye nytt. Det er hakket over.

Sånn som Playstation til Playstation 2, det var ganske kraftig overgang.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...