Goliath Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hele familien lider av Chrometophobia og kurer det på et vis i form av biler kanskje? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Neppe: Jeg jobber i Multiconsult AS og sitter som driftsansvarlig / IT-ansvarlig. Jeg tipper juleiss er 14 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Gidder ikke å dømmes på grunnlag av alderen. Mange som begår den tabben. Jeg er ikke en typisk versjon av en på min alder. Yey. Lunsj ved sentralbordet igjen. Hurra. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Henne er vel 18-20.. Haha, fint bilde den siste.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 @ Goliath synes du ikke denne måse hunden er littk kul da ? 6517738[/snapback] Måsehund, trudde det var ei ugle eg Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Juliness var 19år i Mai 2006 ifølge hurtigbufferen til Google Edit: Altså, kan alltids være feil men.. Endret 19. juli 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 I morgen begynner British Open. Gleder meg til å se hva Marius Thorp klarer å få til i det selskapet. Det skal selvsagt nevnes at jeg har slått Marius Thorp. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Wow, jeg blir alltid overasket over hvordan folk ser ut, når jeg cruiser innom RPP tråden. Jeg danner meg alltid ett slags bildet av personer i hodet, men når jeg ser de, så er de totalt forskjellige Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Spilte aktivt golf når jeg bodde i Dubai med handikap på 27 men etter jeg kom til Norge, ble det ikke noe særlig mer spilling.. Hva er ditt handikap LarsP? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Spiller fra 4,x, men har ikke spilt noe særlig de siste sesongene. Har kjøpt meg et nytt jernsett som jeg er veldig fornøyd med. Blir nok en del golfing i høst. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 ikke dårlig, ikke dårlig..har Ping Zing jern og wood og Big Bertha titanium driver.. desverre lite brukt i dte siste Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Faens byråkrati. Byråkrater er noen satans jævler. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hva har krøpet opp ditt da Sidious..? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 du har jo nettopp gjort det to ganger jo Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Hva fankern ? Ja nå skifta den Likte du denne Goliath ? Endret 19. juli 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) altså, den fleinen som finnes i hagen din skal ikke tørkes, knuses og røkes! , sjuke avatarer..unik ihvertfall..kred for den.. Endret 19. juli 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Liker disse dyra, synes de er søte Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg er bare litt irritert, for å si det sånn. Jeg har fått meg en ny leilighet for skoleåret som begynner nå til høsten, og ettersom jeg er en student med ingen/lav inntekt har jeg altså rett til bostøtte. Før jeg og madammen la ut på tur til Norge i juni sendte vi en søknad om bostøtte til denne institusjonen som da bestemmer alt dette. Greit, tenkte jeg. Alt er i orden. Så feil kunne jeg ta. Da vi kom tilbake venta et nytt brev på oss, der sto det at de vil ha enda mer papirer på ditt og datt, bevis på at jeg går på skole og sånne greier. Enda det ble skrevet i det første brevet. Da tok vi like så godt å kopierte karakterboka mi som et bevis på at jeg går på skole (da det er vanskelig å oppdrive andre bevis ettersom skolen er stengt om sommeren). Vi printa ut mange sider og sendte et nytt brev med all den informasjonen vi trodde var nødvendig. Ikke nok med det; vi ba de også om å sende svar på søknaden hit (bor på landet nå i sommerferien). Nå har jeg venta på svar i mange uker, og i dag kom faktisk brevet fra de. Og hvorfor hadde det tatt så lang tid? Jo, de idiotene hadde jo sendt svaret til Helsinki først (enda jeg uttrykkelig ba de sende svar hit). Gud vet hvor lenge brevet har ligget i Helsinki. Ikke nok med det, nå vil de ha mere papirer på at jeg faktisk flytter dit. Jaja, så vi fylte ut flyttemelding og greier. Jeg håper det holder denne gangen. Og at de klarer å sende svaret hit, istedet for å la det kretse rundt hele landet først. Det er bare så ergelig når ting tar så lang tid, og når alt skal være så forbanna vanskelig. Jeg regna jo med at avgjørelsen skulle ligge klar i juli, men det gjorde den ikke, så jeg måtte ut med full husleie (selv om de skal betale halvparten). Det var ikke så koselig. Det positive er vel at hvis de svarer positivt på søknaden om bostøtte, ja, da får jeg iallfall tilbakebetalt det de allerede skulle ha betalt meg. Nå får jeg bare håpe at de har nok med papirer til å lage et helvetes stort bål på kontoret deres. Og de våger å slutte brevet med et "vennlig hilsen". Pfft. Jeg er bare litt oppgitt for å si det sånn. Det hadde nemlig vært kjedelig å måtte ut med full leie for august også. PS! Om dere lurer, så bor jeg faktisk i Finland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg