.tomf Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Sitter å leser comments til en fragmovie på catchgamer. Halve av folka sier han cheater, den andre sier "driiitnaajz movie azz, ilu 10/10!!11 og ikke hør på va de sier azz, jeg vet u ikke cheatr, u r bare pro!!" ¨ Oh, the joy. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det er en grunn til at jeg fornekter alt som har med CS og til dels WoW å gjøre. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Tja, jeg spiller bare PCWer og klanmatcher med klanen min. Og orker ikke å sitte på sider catchgamer.no noe ofte. CS er et drittbra spill, er bare communityet som er så utrolig umodent. Finnes jo mange unntak, men flesteparten er folk som burde blitt tvunget til å gå på søndagsskole. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Spiller Enemy Territory i klan, har spillt det i en uke nå. Ble rekrutert til en klan i løpet av noen dager. Selv med kort spillet tid så vinner jeg alltid "Longest killing spree without death" og "Overall player" Om ikke klan lederen er på da, han gruser meg. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 For andre som kjeder seg.... link Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Haha, skrukkefylla Dritthollet. Genialt Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 For andre som kjeder seg.... link 6517349[/snapback] Hahaha! Skrukkehølet! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 oysfaerg åssen gikk det med Everquest ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Dette er IKKE den store drop lunsj dagen. Denne dagen føyer seg inn i rekken av dager der vi skal ha 1 times lunsj Hvordan gikk det igår da oysfaerg? 6517295[/snapback] Jess! Skal jeg hente deg i halv12-tida? Hehe Joda, tja... vel... jeg overlevde jo Bah! Neppe: Jeg har ikke kommet meg lengre enn at jeg har fått lasta det ned. Prøver det i løpet av kvelden Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg spilte Enemy Territory i noen dager, men ble ikke sånn best på serveren osv jeg, ble mer sånn 10.- 5. best på serveren. Jeg jeg skylder på laggen, serveren jeg spilte på var det 30+ folk i, og jeg har ISDN. Hoppet liksom mellom 120-220 i ping. Men jeg klarte meg, er et morsomt spill. Men det første Call of Duty, det var noe helt annet. Tok det over cracket fra en kamerat og fant ut at jeg kunne spille på nett med en CD-key jeg fant på nettet(shame on me)! Etter noen dager var jeg best på de fleste serverne jeg spilte på. Ble rekruttert i en klan også, men det var en dårlig multigaming klan med folk fra mange forskjellige land. Men så kom det en patch til CoD. Og meg uten original .exe fil fikk ikke til å oppdatere. Dum som jeg var da tenkte ikke på å finne en original .exe fil på nettet. Jaja, fortjente det vel. Nå laster jeg ned Enemy Territory. Er på LAN til søskenbarnet og skal være der til mandag. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Du må komme på serverne til Pr0 clan, er rimelig bra ping der. Vi er engelsk klan, men jeg snakker flytende engelsk siden bestevenn min er engelsk. Så vi tjoer å heier på teamspeak, de er no snålinger hele gjengen. Må si ifra om du spiller engang skal jeg grise deg Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Du må komme på serverne til Pr0 clan, er rimelig bra ping der. Vi er engelsk klan, men jeg snakker flytende engelsk siden bestevenn min er engelsk. Så vi tjoer å heier på teamspeak, de er no snålinger hele gjengen. Må si ifra om du spiller engang skal jeg grise deg 6517367[/snapback] Tull og tøys, jeg griser deg! Æsj, lyden på det ene øret har forsvunnet. Drittheadset! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 På det ene Sennheiser sette mitt jeg bruket til spilling når jeg ikke bruker mikrofon, så må jeg ha det på feil vei, siden lyden går feil i de. Fatter ikke hvorfor, det er bare i de høretelefonene, ikke mine andre. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Snålt problem. Klagd på de? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg er forvirret. Møtte fire sauer på vei til bussen. :\ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Jeg er forvirret. Møtte fire sauer på vei til bussen. :\ 6517414[/snapback] Jasså? Er det uvanlig i de trakter? Jeg møtte det vanlige på vei til jobb.. 500 000 tyske bobiler og 35 000 overdimensjonale dobbelbusser med folk som NIGLOR på meg. Got'a love'em. Vedderpå guiden sitter og sier: Ja her har vi en innfødt på dette gudsforlatte stedet. SE PÅ HAN. LE. PEK. MAT HAN. Endret 19. juli 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Snålt problem. Klagd på de? 6517412[/snapback] Netj, det går greit å ha de den veien, plager meg ikke sånn. Blir litt ubehaglig etter et par timer, men jeg sitter sjeldent eller aldri å spiller så lenge. @ LarsP - Håper du hilste pent nå da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Smak litt på disse to setningene: Far, får får får? Nei, får får lam. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Samme som trønderne Hvilken klasse går du i ? Æ e i a æ Den andre Æ e i a æ å Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 LarsP: W00t? Trodde du var bygutt jeg?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg