Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Urettferdig. Får bare flere etterhvert som jeg blir eldre jeg. Fant f.eks. nettopp ut at jeg ikke tåler kiwi :(

6046731[/snapback]

veninna mi tåler heller ikke kiwi. hun sier at hun kan dø av kiwi :dontgetit:

6046754[/snapback]

Får bare utslett i ansiktet jeg. Har en venn som kan dø om han får i seg nøtter da..stakkars fyr.

6047192[/snapback]

Hørte om en kar som døde av at damen hadde spist 3-4 nøtter og kysset ham en time seinere. Da skal det ikke mye til altså. De fant heller ikke ut hva som var gale, siden han var sikker på at han ikke hadde spist nøtter.

Lenke til kommentar
Det er dessuten krise - jeg har gitt opp letingen efter mitt rosa silkelommetørkle. Skjønner jeg må ha flere slike, men trenger mitt i morgen... Gud, hvor irritert jeg blir!

6047881[/snapback]

vet akkurat åssen du har det :ermm:

min lindeberg rosa joggis er borte vekk :hrm:

Lenke til kommentar
Det er dessuten krise - jeg har gitt opp letingen efter mitt rosa silkelommetørkle. Skjønner jeg må ha flere slike, men trenger mitt i morgen... Gud, hvor irritert jeg blir!

6047881[/snapback]

Jokke, Jokke, Jokke. Rosa er ikke stilfult, det er blærete. Du er som å gå med lilla slips, det er sånt som 10. klassinger går med på skoleball. Fargen du vil ha er lyseblått.

Lenke til kommentar

6047881[/snapback]

Jokke, Jokke, Jokke. Rosa er ikke stilfult, det er blærete. Du er som å gå med lilla slips, det er sånt som 10. klassinger går med på skoleball. Fargen du vil ha er lyseblått.

6047913[/snapback]

Det er ikke SÅNN rosa, men deilig pastellrosa. Går for rød/sort slips og dropper lommetørkle antagelig..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...