Ustedalen Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Vi fikk ny bil i dag Toyota Hilux. Genial bil! Svært beist I tillegg er det mamma og pappa sin 22 bryllupsdag, så da skal vi ut å spise Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 bah, alle skal noe gøy... *vil oxo gjøre noe gøy* Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Urettferdig. Får bare flere etterhvert som jeg blir eldre jeg. Fant f.eks. nettopp ut at jeg ikke tåler kiwi 6046731[/snapback] veninna mi tåler heller ikke kiwi. hun sier at hun kan dø av kiwi 6046754[/snapback] Får bare utslett i ansiktet jeg. Har en venn som kan dø om han får i seg nøtter da..stakkars fyr. 6047192[/snapback] Hørte om en kar som døde av at damen hadde spist 3-4 nøtter og kysset ham en time seinere. Da skal det ikke mye til altså. De fant heller ikke ut hva som var gale, siden han var sikker på at han ikke hadde spist nøtter. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Stikk til noen venner, sett på en god film. Gå på lokalkinoen, kjøp deg kebab, whatever. Bare dette været får meg i godt humør! =) Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Stikk til noen venner, sett på en god film. Gå på lokalkinoen, kjøp deg kebab, whatever. Bare dette været får meg i godt humør! =) 6047632[/snapback] hmm du sier noe... jeg må slutte å tenke negativt... tar en tur ut jeg *afk* =) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Jepp. Ha en fortreffelig kveld da. :-P Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Nå skal jeg snart ta bussen til kinoen. Ska se MI:3. Snakkes. Ha en fin kveld alle sammen Lenke til kommentar
Seether Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Yay. Syklet litt fortere denne gangen. Kjenner at det faktisk hjelper å trene. Blir ikke så sliten, varm eller støl lengre. Nå må jeg bare få kondisjonen i gang! Digg vær også Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Faren til en kompis kjøpte en 800cc polaris atv idag så har sitti på med den, fy faen å morro! Dro seg frem midt i skogen lett som bare den Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Trampolina er oppe Spise middag nå Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 800cc, ja, tviler ikke på at det er gøy! <3 Hvor bor du? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg tar turen ut før moren min kaster meg ut. Toodles. 6047349[/snapback] Uro i heimen? 6047358[/snapback] Langt ifra, hun blir bare irritert hvis jeg sitter inne og nerder meg når det er fint vær. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Virker som om mødre flest er opptatt av å jage avkommet ut i solen. Far er ikke så ille på det punktet, selv om mor har et poeng Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Lå ute tre timer i sted i solen - er nydelig nå. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 800cc, ja, tviler ikke på at det er gøy! <3 Hvor bor du? 6047793[/snapback] Hehe Hedmark->Eidskog Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Det er dessuten krise - jeg har gitt opp letingen efter mitt rosa silkelommetørkle. Skjønner jeg må ha flere slike, men trenger mitt i morgen... Gud, hvor irritert jeg blir! Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Det er dessuten krise - jeg har gitt opp letingen efter mitt rosa silkelommetørkle. Skjønner jeg må ha flere slike, men trenger mitt i morgen... Gud, hvor irritert jeg blir! 6047881[/snapback] vet akkurat åssen du har det min lindeberg rosa joggis er borte vekk Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Ah. Da var en øl under konsumering og det er kos. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Det er dessuten krise - jeg har gitt opp letingen efter mitt rosa silkelommetørkle. Skjønner jeg må ha flere slike, men trenger mitt i morgen... Gud, hvor irritert jeg blir! 6047881[/snapback] Jokke, Jokke, Jokke. Rosa er ikke stilfult, det er blærete. Du er som å gå med lilla slips, det er sånt som 10. klassinger går med på skoleball. Fargen du vil ha er lyseblått. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Det er dessuten krise - jeg har gitt opp letingen efter mitt rosa silkelommetørkle. Skjønner jeg må ha flere slike, men trenger mitt i morgen... Gud, hvor irritert jeg blir! 6047881[/snapback] Jokke, Jokke, Jokke. Rosa er ikke stilfult, det er blærete. Du er som å gå med lilla slips, det er sånt som 10. klassinger går med på skoleball. Fargen du vil ha er lyseblått. 6047913[/snapback] Det er ikke SÅNN rosa, men deilig pastellrosa. Går for rød/sort slips og dropper lommetørkle antagelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg