Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Fattern digger System of a down :mrgreen:

Genialt.

menneh zzzzzz

6516803[/snapback]

System Of A Down er så genialt som det noen gang kan bli:D

6516813[/snapback]

Han kaller det teatermusikk av alle ting. :wee:

Orka ikke denna bluesen i bilen på vei til oslo så da hørte vi igjennom alt av system istedet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepps, CTRL+R er en fin ting zeeq :D

6516795[/snapback]

Ja. Og pass deg, snart kommer jeg med flatskrujærnet mitt å jekker ut R og CTRL tastene dine. Så tar jeg MOUSE1 knappen. Det skal bli faenskap uten like :w00t:

Hehehe. Nja, i følge avataren din virker det nu som du har en go del kunskap, seriøst altså :thumbup:

[useriøst]lazeeqlagenesteavatarsomhankanskjeklarerålageiavatartråden[/useriøst]

Og BTW: Jeg abonerer på avatar tråden :whistle:

Lenke til kommentar
Når jeg hører hits på radio, blir de automatisk dårlig. Jeg HATER populære sanger. Av en eller annen grunn. Det er vel litt fordi at da går alle 14izzZer rundt og hører på dem. Da blir de automatiskt jævlig. Konlusjon:

Musikk som er "inn" = Jævlig :mad:

6516779[/snapback]

Det må vel være noe av det dummeste jeg har hørt noen gang om musikk. Du er fjortisen her.

6516816[/snapback]

Word.

Lenke til kommentar
Når jeg hører hits på radio, blir de automatisk dårlig. Jeg HATER populære sanger. Av en eller annen grunn. Det er vel litt fordi at da går alle 14izzZer rundt og hører på dem. Da blir de automatiskt jævlig. Konlusjon:

6516779[/snapback]

Dagens

Hørte en driiitbra sang i dag da! øhhh nevermind, ser den er populær. FAEN, de som hadde potensiale og greier

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Fattern digger System of a down :mrgreen:

Genialt.

menneh zzzzzz

6516803[/snapback]

System Of A Down er så genialt som det noen gang kan bli:D

6516813[/snapback]

Han kaller det teatermusikk av alle ting. :wee:

Orka ikke denna bluesen i bilen på vei til oslo så da hørte vi igjennom alt av system istedet

6516822[/snapback]

Ah, skulle ønske noen i familie.. Bruttern(tetra) mener at Soad er punkrock og et fjortisband.. han har virkelig ikke peiling

Lenke til kommentar
hater sanger som blir skikkelig "pop" :D

6516769[/snapback]

How "tr00".

6516773[/snapback]

6516779[/snapback]

Såklart hater du de da, du har jo ikke kommet dit enda. :)

Lenke til kommentar
Sitter her og tegner samtlige folk på forumet nå. Noen som vil være med på tegninga? :D

6516846[/snapback]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Sitter også å tegner nå...

Edit: Du vet nok ikke hvordan jeg ser ut, men prøv så skal jeg se hvor feil/rett det blir :p

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...