Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem vil vel være sosial med GrandMa? Jeg holder meg unna bestemor så mye som mulig, så slipper jeg ekle tørre billig lebestift kyss. :ermm:

6516712[/snapback]

 

Hahaha :!: Det hadde jo vært morsomt om du var den første som bemerka det :p

 

Neida, men bare vær sånn dere... Dere kunne jo heller vært litt koselig og ikke forventa så utrolig intellektuele samtaler klokka 3 om natta. Jeg har spasert hjem i faen meg 2 mil jeg :( Så vær litt snille da

Lenke til kommentar
Hvem vil vel være sosial med GrandMa? Jeg holder meg unna bestemor så mye som mulig, så slipper jeg ekle tørre billig lebestift kyss. :ermm:

6516712[/snapback]

 

Hahaha :!: Det hadde jo vært morsomt om du var den første som bemerka det :p

 

Neida, men bare vær sånn dere... Dere kunne jo heller vært litt koselig og ikke forventa så utrolig intellektuele samtaler klokka 3 om natta. Jeg har spasert hjem i faen meg 2 mil jeg :( Så vær litt snille da

6516723[/snapback]

Jeg skal være snill med deg jeg, BesteMor ...men bare om jeg får Kong Olav konfekten som ligger å rotner under strikketøyet ditt :tease:

Lenke til kommentar
<-----  ny avatar :wee:

6516742[/snapback]

NEEEEEEEEEI!! :cry:

6516744[/snapback]

 

 

mange at guttene her på forumet har halveis nakne damer, så da vil jeg ha en halveis naken mann :p

 

men er jo selvfølgelig John Dolmayan

6516747[/snapback]

Kjør ei skikkelig mannerumpe, så blir jeg happy :thumbup:

 

 

 

SOAD suger balle. Dem har bare en bra låt imo, og det er Chop Suey. Vel, den ekke bra, men den er hørbar.

 

:roll:

Lenke til kommentar
Hvem vil vel være sosial med GrandMa? Jeg holder meg unna bestemor så mye som mulig, så slipper jeg ekle tørre billig lebestift kyss. :ermm:

6516712[/snapback]

 

Hahaha :!: Det hadde jo vært morsomt om du var den første som bemerka det :p

 

Neida, men bare vær sånn dere... Dere kunne jo heller vært litt koselig og ikke forventa så utrolig intellektuele samtaler klokka 3 om natta. Jeg har spasert hjem i faen meg 2 mil jeg :( Så vær litt snille da

6516723[/snapback]

Jeg skal være snill med deg jeg, BesteMor ...men bare om jeg får Kong Olav konfekten som ligger å rotner under strikketøyet ditt :tease:

6516738[/snapback]

 

Jeg ahr kult nick okey? :love: Men folk liker liksom og si " OMG Du er så gammel Bestemo!! 1!23!!"112!21oneoneETto" Begynner og bli litt old :p

Lenke til kommentar
@ looOool: NP: System Of A Down - Chop Suey (Denne låta er faktisk jævlig digg :blush:)

6516761[/snapback]

 

 

HA.. Der ser du.. og hvis du hører på litt annet og, så ser du at all musikken er digg.

 

eksempler:

 

Aerials

Roulette

Lonely day

forest :love:

shimmy

 

Detta var bare noen få, alle sangene er digg.. det kan jeg love deg

Lenke til kommentar
Ahh. Idag skal jeg døgne. Bøffe litt penger fra søstersn, drikke en burn, så sier vi at den er grei. (Dårlig forsøk på å herme SkyMarshall)

 

 

 

Beklager på det sterkeste at jeg lager dårlige forsøk på å herme deg, men hver gang jeg ser nicket ditt så tenker jeg på musikken din de neste 15min :wub:

 

6516758[/snapback]

Hehe jasså sier du det. Jeg våkna for 20min siden jeg, så nå skal jeg hølje en halvliter Cola, rulle meg en røyk og sitte her å se fortomla ut frem til jeg tar en dusj og drar på jobb.

Lenke til kommentar
@ looOool: NP: System Of A Down - Chop Suey (Denne låta er faktisk jævlig digg :blush:)

6516761[/snapback]

 

 

HA.. Der ser du.. og hvis du hører på litt annet og, så ser du at all musikken er digg.

 

eksempler:

 

Aerials

Roulette

Lonely day

forest :love:

shimmy

 

Detta var bare noen få, alle sangene er digg.. det kan jeg love deg

6516764[/snapback]

meh.. tror jeg må laste ned, var kansje litt fordomsfull istad. Hørte en del den "b.y.o.b." på radio osv, hater sanger som blir skikkelig "pop" :D

 

Edit: @Sky: Stakkars deg. Du drar jo på jobb så jævla tidlig :cry:

Endret av zeeq
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...