Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er blitt høy på pæra. Men nå har jeg fått lånt jekk så det ordna seg tror jeg

You got to løøv Linn Christin.

*tafse*

6512668[/snapback]

Zeromac, for det første er November den beste måneden, for det andre er den 27ende i November ikke den beste dagen, derimot den 22 i November. :cool:

6512743[/snapback]

25.

Lenke til kommentar
Jeg er blitt høy på pæra. Men nå har jeg fått lånt jekk så det ordna seg tror jeg

You got to løøv Linn Christin.

*tafse*

6512668[/snapback]

Zeromac, for det første er November den beste måneden, for det andre er den 27ende i November ikke den beste dagen, derimot den 22 i November. :cool:

6512743[/snapback]

No shit!

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Jeg slenger meg ned i min egen svarte IKEA sofa, lener meg godt tilbake, og fyrer opp burnout legends på PSP'n. Glad og fornøyd trykker jeg "Load Profile". Og hva ser jeg!? JO! SAVEFILA MI ER CORRUPTED! NEIIIII!!

6512916[/snapback]

Auda :(

Lenke til kommentar
Jeg slenger meg ned i min egen svarte IKEA sofa, lener meg godt tilbake, og fyrer opp burnout legends på PSP'n. Glad og fornøyd trykker jeg "Load Profile". Og hva ser jeg!? JO! SAVEFILA MI ER CORRUPTED! NEIIIII!!

6512916[/snapback]

Auda :(

6512933[/snapback]

Jeg griner. Den siste uka har jeg spilt til jeg har fått vondt i hendene og tommeltottene mine. For ingenting! :cry:

Lenke til kommentar
Nei, nå blir det mat til en sulten 13-åring.

Snakkes. :)

6512895[/snapback]

Hihi - "Dette var ikke SO5!".

6512930[/snapback]

:blush: :!:

---------

zeeq: Sånn der er så jææævla trist. Jeg hadde spilt TIF 2004, hadde spilt hele dagen, hadde samlet inn 400 millioner, kjøpte meg Cannavaro og Zidane. Så ble jeg kvalifisert til Euro Superliga, og så etter kampen HANG SPILLET SEG OPP :cry:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Nei, nå blir det mat til en sulten 13-åring.

Snakkes. :)

6512895[/snapback]

Hihi - "Dette var ikke SO5!".

6512930[/snapback]

:blush: :!:

---------

zeeq: Sånn der er så jææævla trist. Jeg hadde spilt TIF 2004, hadde spilt hele dagen, hadde samlet inn 400 millioner, kjøpte meg Cannavaro og Zidane. Så ble jeg kvalifisert til Euro Superliga, og så etter kampen HANG SPILLET SEG OPP :cry:

6512978[/snapback]

Jeg vet. Nesten som den tiden jeg drev med WoW, skulle få tildelt NightSlayer Chestpiece (Epic chestpiece for Rogues, var veldig keen på den ettersom jeg hadde lite med epics) SÅ DISCONNECTA JEG! I mean like WTF! Jeg hadde mest DKP (Poeng) å bruke på den tilogmed! :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...