Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen forventninger om hvor langt du klarer å dra cpu'en? Er det lettere å klokke med ddr2? Sliter selv med innetemperaturen og muligens strømforsyningen, så jeg gleder meg til høsten og normale innetemperaturer (noe under 30 grader)

Lenke til kommentar
Noen forventninger om hvor langt du klarer å dra cpu'en? Er det lettere å klokke med ddr2? Sliter selv med innetemperaturen og muligens strømforsyningen, så jeg gleder meg til høsten og normale innetemperaturer (noe under 30 grader)

6512313[/snapback]

Jeg bruker konstant vifte mot pcen, eller går hardiskene varm :p

Ja, en stor bord vifte

Lenke til kommentar
Har 80mm vifte foran 6 av 7 disker for øyeblikket, mens bordvifta snurrer frem og tilbake. Har  prøvd å ødelegge den så den bare skal blåse rett frem, men da tror jeg hele skitten tar kvelden ...  :(

6512368[/snapback]

Heng den i taket, så bare underdelen beveger seg :p

Jeg har 4 harddisker, men jeg skal ut med alle nå snart, å inne med nye. Da regner jeg med det blir greit, siden det er dett avstand på de.

Lenke til kommentar

6512313[/snapback]

Har ingen forventninger what so ever. Når jeg får conroen blir den uansett maskinen jeg bruker :)

Og hylo - Plz?!?

Lenke til kommentar

Skjermkort tåler vel rimelig høye temperaturer? Bryr meg forsåvidt ikke om lyd, står alltid musikk på uansett ... Har forøvrig den cpu vifta oysfearg anbefalte, det funker! Også er den stille hvis det er viktig ...

Lenke til kommentar
Muhaha.. Klikka vet ikke at han glemte å logge ut at da kan skulle hente batteri til kamera.. Så dette er altså en hilsen fra Glisevask! =D

6512421[/snapback]

Er ikke det litt dumt å innrømme? Nå vet jo alle hvem det er som skal ha advarsel når du begynner å spamme ... :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...