Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lærlinger og praksiskandidater samt privatister kan melde seg opp til fag-/svenneprøve når de måtte ønske det.
ÅÅÅ? Det har overhodet ikke jeg merket noe til - jeg kan melde meg opp to ganger á en uke i året bare jeg.. Til eksamen altså. Fagprøve er muligens forbeholdt yrkesfag..

Kompetanse beviset for fag-/svennebrev har like stor værdi (Kanskje større) som vitnemål fra skolen har.

Mulig, jeg har ingen oversikt over de greiene der. Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Jeg holder på med en ny babes @ HW-liste (den gamle ligger vel i SO3 eller SO4). Noen som har lyst til å hjelpe meg å huske alle jentene her, og som eventuelt har lenke til RPP-bilde?

smårips_eier, Hanne:), loo0ool, Eline, vero_nica, petronius, kreftlunge, Anette, Seether, Skilpadde, Mirann, Darkness_ og?

Lenke til kommentar
Linn_Christin, CrazyKimmi=)

6512028[/snapback]

Dæven, at jeg kunne glemme de to. Flaut.

6512045[/snapback]

Jau FY FY

@Joachim, det synes jeg høres rart ut. Hvor i landet bor du da ?

6512028[/snapback]

Oslo Kommune.

6512049[/snapback]

Kanskje de har et annet system der, veit ikke jeg. Vi gjør det sånn i Nord-Trøndelag iallefall.

Lenke til kommentar
Jeg holder på med en ny babes @ HW-liste (den gamle ligger vel i SO3 eller SO4). Noen som har lyst til å hjelpe meg å huske alle jentene her, og som eventuelt har lenke til RPP-bilde?

smårips_eier, Hanne:), loo0ool, Eline, vero_nica, petronius, kreftlunge, Anette, Seether, Skilpadde, Mirann, Darkness_ og?

6512015[/snapback]

Du har glemt den deiligste ffs.

Linn Christin!

Lenke til kommentar

Kjøpte meg noe nytt for no dager siden.

Et Asus kort, med sli og mye annet rart. Husker ikke hva det hette Premium et eller annet :p

Også en AMD AM2 4400+

2 GB av no sånn OCZ ram, skulle vist være bra

Å et XFX 7900GT, skal kjøpe enda et til jul :)

@ oys(åssånomerher) Jeg har vel de fleste innlegga her jeg også, men jeg har mange utenom også. Men jeg trives her, trivelige folk :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...