Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ey! Ser ut til at nicket mitt er blitt forandret! Takk kjære moderatorer!

:D

6511131[/snapback]

Det er da en stund siden det ble skifta :dontgetit:

Faen hvor gøy jeg har det!

Sitter her og ordner ID3 tag's, faen hvor mange idiotiske rippere det finnes i verden. Noen har ikke engang giddet å skrive filnavn på sangene, de har bare kalt de 01.mp3, 02.mp3 osv :realmad: Er også noen smartasses som har funnet ut at "Hey! Hvorfor bruke både Title og Artist? Det er bedre å skrive alt i Title!" AARRGHH! MÅ DE BRENNE SÅ LANGT NED I HELVETTE SOM BARE MULIG! :realmad:

Faen!

edit: Og ikke kom med noe "Ja det får du igjen for å laste ned ulovlig". Har ikke lasta det ned selv, fikk det hos en kompis som lasta ned, så det så

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Ey! Ser ut til at nicket mitt er blitt forandret! Takk kjære moderatorer!

:D

6511131[/snapback]

Det er da en stund siden det ble skifta :dontgetit:

Faen hvor gøy jeg har det!

Sitter her og ordner ID3 tag's, faen hvor mange idiotiske rippere det finnes i verden. Noen har ikke engang giddet å skrive filnavn på sangene, de har bare kalt de 01.mp3, 02.mp3 osv :realmad: Er også noen smartasses som har funnet ut at "Hey! Hvorfor bruke både Title og Artist? Det er bedre å skrive alt i Title!" AARRGHH! MÅ DE BRENNE SÅ LANGT NED I HELVETTE SOM BARE MULIG! :realmad:

Faen!

edit: Og ikke kom med noe "Ja det får du igjen for å laste ned ulovlig". Har ikke lasta det ned selv, fikk det hos en kompis som lasta ned, så det så

6511204[/snapback]

MediaMonkey kan automatisk endre filnavnet slik du vil ha det, bare du spesifiserer hvilket album det er. Gratis er det og!

Lenke til kommentar
de gjør det for at du skal kjøpe musikken istedetfor og laste ned.

6511213[/snapback]

Alle sangene jeg laster ned selv er Trance som er umulig å få kjøpt i Norge med mindre du tar deg turen innom en syk nettsjappe med sugent design og lav kredabilitet. Alt av vanlig musikk kjøper jeg. Synd det er Trancen som er hardest rammet av driten.

Dieseln:Vet om Mediamonkey, bruker det nå :p

Problemet er at det er så satans mange sanger som har f.eks. "http://djsebartus.net" som album navn :(

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...