Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Å hvis han gjør det får vi for guds skyld håpe at JoachimR ikke leser det :p

6510828[/snapback]

Ja, Jokke skriver så jævlig mye når han først skriver noe :p

Jeg får ikke sove i det hele tatt, så jeg gikk ut og spilte litt fotball. Når kommer posten?

6510829[/snapback]

Det varierer. Hos oss kommer den i to tiden, sent men er ikke noe å gjøre med det.

Dessuten, hvordan kan vi vite når posten kommer til ditt hus? Vi vet jo ikke hvor du bor :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke sove i det hele tatt, så jeg gikk ut og spilte litt fotball. Når kommer posten?

6510829[/snapback]

avosa kommer i 7-8 tia her. Mes reklame og brev osv, kommer utpå dagen

edit: blir mange trøttte leifer i dag

Endret av looOool
Lenke til kommentar

6510829[/snapback]

Be a dear and invite me next time. Hvor befinner du deg for tiden?

Jeg brukte $420 av pappa sine penger idag. Det var artig. Jeg får MacBook Pro imorgen. Det blir også artig. Mye som er artig for tiden.

Lenke til kommentar

Jeg brukte $420 av pappa sine penger idag. Det var artig. Jeg får MacBook Pro imorgen. Det blir også artig. Mye som er artig for tiden.

6510841[/snapback]

Hva brukte du 2600,- på?

Vil også ha MacBook Pro :-(

Kjøpte du den verisionen med mest kraft i?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skal også ha MacBook snart. Blir artig. Skal kjøpe meg Steadicam også. Mye som er artig for tiden.

Tror faktisk jeg døgner, henter harddisken min på posten så fort jeg får hentelapp og fikser den bærbare slik at det er på plass.

Lenke til kommentar
Jeg skal også ha MacBook snart. Blir artig. Skal kjøpe meg Steadicam også. Mye som er artig for tiden.

Tror faktisk jeg døgner, henter harddisken min på posten så fort jeg får hentelapp og fikser den bærbare slik at det er på plass.

6510847[/snapback]

Hvor bestilte du fra?

Spør om de kan ordne sånn at du får hentelappen på e-post eller SMS neste gang. Den lappen får du med engang pakken er på postkontoret, og kan hentes med engang kontoret åpner. Veldig praktisk

Lenke til kommentar

Det å døgne tar på i skuldern asså.. ikke veit jeg hvorfor :shrug:

edit: @ steffyboy: hvorfor mener du jeg er fjortis egentlig? okei, jeg poster kanskje mye dritt, men blir velikke stempla for fjortis av den grunn

Endret av looOool
Lenke til kommentar

6510841[/snapback]

Hva brukte du 2600,- på?

Vil også ha MacBook Pro :-(

Kjøpte du den verisionen med mest kraft i?

6510846[/snapback]

Klær, for det meste. Utrolig hva man får for pengene her i USA, Levi's koster 1/5 av prisen.

Jeg vet ikke hvilken MacBook vi går for. Den blir ikke for gaming eller noe tungt, men det er greit å ha en man kan ha lenge. Så lenge den kan spille DVDer på flyet hjem så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Utrolig hva man får for pengene her i USA, Levi's koster 1/5 av prisen.

Jeg vet ikke hvilken MacBook vi går for. Den blir ikke for gaming eller noe tungt, men det er greit å ha en man kan ha lenge. Så lenge den kan spille DVDer på flyet hjem så er jeg fornøyd.

6510852[/snapback]

Jeg vet. Pappa kjøpte Levi's til $ 19 til meg i Texas. Ergret meg litt når jeg fant ut at jeg kunne bodd i USA, men pga mammas karriere, så flyttet vi ikke.

Det er vel ikke lov å bruke cd-rom på fly?`

Lenke til kommentar
Klær, for det meste. Utrolig hva man får for pengene her i USA, Levi's koster 1/5 av prisen.

6510852[/snapback]

Vil til USA jeg og :(

Vet ikke hva prisforskjellen er i USA, men hvis den ikke er så stor burde du ta den kraftigste.

Det er vel ikke lov å bruke cd-rom på fly?`

6510854[/snapback]

Joda, så lenge WLAN/Bluetooth er skrudd av er det lov. Jeg nå i allefall brukt både bærbar DVD og sett på film på bærbar uten at besetningen sa noe.

Hvorfor koster egentlig klær så mye i Norge?

Lenke til kommentar
Snart er det tid for å tilbringe 20 minutter på trikken, vente ti minutter på T-banen, og sitte der og kjede seg i 20 minutter.. Også jobb frem til kl 15.

Jeg vil ha mer ferie!

Til de som har ferie; hva er planene deres for dagen? :)

6510888[/snapback]

I dag skal jeg inn til Oslo for å besøke tanta til morra mi.. kjedelig.. Men må nesten det, for jeg har jo fått 1000 kr i feriepenger av a

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...