Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hvis de vasker samtidig med asiaterne kommer det til å gå for skjermen her i huset ...  :devil:

6510537[/snapback]

Kanskje de kan polere kranen min? :hmm:

6510540[/snapback]

Samtidig? Fuktig og godt :dribble:

6510545[/snapback]

:ermm:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

:dribble:

edit: bedre smiley ;)

edit 2: SO5 går nedover. :cry: ingen som skriver :mad:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg legger meg nå. God natt til _Evolution_, looOool, lisø, Pjokk99, bap, PepsiCo. og spam hilsen :

_Evolution_, BTK, Google.com , janfredrik, Veritas_, brainware, dalamar80, s0tarts, qwerty2002, CFD, Sigmundo, rotekaizer, Thorvis, Pjokk99, Lord^, mini me, loe, Karamell, Hyrlen, DanielJ, wilai, looOool, wh1te, Cyberfrog, Axes, Impetus90, techs, Sveini89, Chevelle, Glasgrekar, NorthGarden, lilleslem, Zaggi, Rasch, Patz, kaiern, Madzi, Spritfire, Liestöl, deleder, dnort, GoBu, Lisø, Limited_Edition, samebob, Nonsens, ptv-, b-real, kenroger, Smeagoldfish, Deathie, mad_arab, SnowDOG_, Sink, Datasmurf, ViPaZz, caragh, LeeZarD, Flippy92, jaco, Petronius, AFireInside, Treblad, TomFu, dabear, djrabbit88, Lars Anders, Erik Braseth, Lokiboki, nr.4, nilsso, Diesel1, Thor., Mr.SS, Janster, ingebrigtz, xNINJA, bap, rakanishu, Complexion, kt600, onkelkåre, Yosuf, Hazard, premium, Redman, errooor, Steina, Neptun_, DigitaL BlasteR, Freedrink, geirmb, skate4life, complexity, Vikers88, DrPhlux, escobar, banansplitt, stianhansen, floffan, Registrert, PyroCX, gamerman, Itw, pronoob, Overdox, Pathmaker, M@R7!N, slez, MrLee, pifler, PepsiCo, BoardkilL, CaZpeR, Overklokk, Djengo^^, Kreftlunge, Cutthroat Bill, aiden91, ChrchBrnr, stolmann, MoDzoNa, guezz, FLuAA, Betongmannen, TaigaH, nisselue, Xarus, Orko, Nichlas, gobyfly, gEnEsis_AiX, lanez-nor, bobjan, Torstein OK, LuggagE, cyberPanda, zomax, Vicious, odd2k

edit: seff sier jeg god natt til meg selv ;)

Lenke til kommentar

Hva mener folket her om å ha sjokoladesaus på sjokoladeis med sjokoladebiter? Blir det for mye smør på fett på flesk?

Edit: _Evolution_ er nå fantastisk snill også ...

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar

Teh laugh. :)

Susanne... Herlig med sol ^^ sier:

har ikke no avansert mobil

Christer  Karianne. sier:

Fortell meg så modellnavnet.

susanne kjærkebekk

Prøv en gang til.

susanne kjærkebekk

Okei, enda en gang.

Navnet på mobilen denne gangen, forresten.

nokia t610

sony erricson mener jeg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...