Demantios Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Oh, så fantastisk feil strategi. Kanskje jeg burde opprette en tråd "How Stuff Works: Jenter". Heh. 6509779[/snapback] Har du ikke hørt: "Det enkle er ofte det beste" eller "Ærlighet varer lengst" Jeg ville gjort det samme hvis jeg hadde vært litt modigere Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hmm det er noe rart med skjermen min, eller fluene som lander på den. Hver gang en flue setter seg på skjermen er det som om den blir lamma. Kjempelett å mose de, kanskje det har noe med lyset å gjøre. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Hmm det er noe rart med skjermen min, eller fluene som lander på den. Hver gang en flue setter seg på skjermen er det som om den blir lamma. Kjempelett å mose de, kanskje det har noe med lyset å gjøre. 6509815[/snapback] Jeg blunka faktisk akkurat ei flue inn i hue på meg ... nå er den faktisk bak øyet. For en grusom måte å dø på ... (vi snakker ikke full size spyflue her - men en sånn liten satan) Endret 17. juli 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hmm det er noe rart med skjermen min, eller fluene som lander på den. Hver gang en flue setter seg på skjermen er det som om den blir lamma. Kjempelett å mose de, kanskje det har noe med lyset å gjøre. 6509815[/snapback] prøvd å sette en ulsokk på et tv? den sitter fast pga statisk elektrisitet. sikkert det det er med flua og. hva slags flue er det? ta et screenshot Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hmm det er noe rart med skjermen min, eller fluene som lander på den. Hver gang en flue setter seg på skjermen er det som om den blir lamma. Kjempelett å mose de, kanskje det har noe med lyset å gjøre. 6509815[/snapback] det er kjempemorsomt å vifte med musepila under de... da flyr de! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Hmm det er noe rart med skjermen min, eller fluene som lander på den. Hver gang en flue setter seg på skjermen er det som om den blir lamma. Kjempelett å mose de, kanskje det har noe med lyset å gjøre. 6509815[/snapback] Jeg blunka faktisk akkurat ei flue inn i hue på meg ... nå er den faktisk bak øyet. For en grusom måte å dø på ... (vi snakker ikke full size spyflue her - men en sånn liten satan) 6509823[/snapback] Haha Btw: hvordan gikk det med daten din her om dagen? *spent* edit: @ PepsiCo: haha, screenshot du.. er ikke dum jeg vett Endret 17. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hmm det er noe rart med skjermen min, eller fluene som lander på den. Hver gang en flue setter seg på skjermen er det som om den blir lamma. Kjempelett å mose de, kanskje det har noe med lyset å gjøre. 6509815[/snapback] Jeg blunka faktisk akkurat ei flue inn i hue på meg ... nå er den faktisk bak øyet. For en grusom måte å dø på ... (vi snakker ikke full size spyflue her - men en sånn liten satan) 6509823[/snapback] Haha Btw: hvordan gikk det med daten din her om dagen? *spent* 6509832[/snapback] Det gikk såpass at jeg ikke er helt uinteressert i en til Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hmm det er noe rart med skjermen min, eller fluene som lander på den. Hver gang en flue setter seg på skjermen er det som om den blir lamma. Kjempelett å mose de, kanskje det har noe med lyset å gjøre. 6509815[/snapback] Jeg blunka faktisk akkurat ei flue inn i hue på meg ... nå er den faktisk bak øyet. For en grusom måte å dø på ... (vi snakker ikke full size spyflue her - men en sånn liten satan) 6509823[/snapback] æsj! hørtes ekkelt ut... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Poker eier. Spesielt når man vinner. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Btw: hvordan gikk det med daten din her om dagen? *spent* 6509832[/snapback] Det gikk såpass at jeg ikke er helt uinteressert i en til 6509837[/snapback] Ah, det var koselig da Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 misforstår jeg, eller moser dere fluer mens de SITTER på sjermen? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Nei det gjør jeg ikke ... skjermen min er altfor dyr til det! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 @ PepsiCo: haha, screenshot du.. er ikke dum jeg vett 6509832[/snapback] tar deg neste gang Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) misforstår jeg, eller moser dere fluer mens de SITTER på sjermen? 6509850[/snapback] Jepp, selv om jeg har en 19'' flatskjerm. Men de er som lamma, kan jo bare ta de i klypa, trenger ikke slå på de. @ PepsiCo: hah, yeah right. Jeg er for smart for deg Endret 17. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja, hva sier dere til sommersex? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 @ PepsiCo: hah, yeah right. Jeg er for smart for deg 6509860[/snapback] pyth, den som ler sist ler best Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 You got no right - Velvet revolver Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): I fell through the iceShe won't be coming back too soon It never wins to lie She said you'll never have no rights I've took it farther on the outside I've took it nearly to the brink And if you've seen me on the outside You would have barely seen me breathe Funny right here I find myself Inside a paper cup Without a warning or a reason it's a treason With no answer You got no right To keep me waiting here You got no right To keep the pain in here That holds the crown And if I fall apart on the outside (You really don't believe me) And if I take it to the brink And if I fall apart on the outside / (You really don't believe me) You would have barely seen me breathe And if I meet you out tonight Will you be loving me forever It's always over after the night It's always colder after the night I broke through the ice She won't be coming back again It's been a year and a night Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg