Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg håpa på at jeg kunne dra inn 300-400 kroner uka på runking og blodsalg jeg... er det ikke større marked for salg av sperm og blod?

6509700[/snapback]

Som sagt, du får ikke penger for å gi blod... du kan bare gi blod 4 ganger i året.

Man kan ikke gi blod om man har skiftet sexpartner siste året, og heller ikke om man har tatt piercing siste året. Om man har piercing i slimhinne kan man aldri gi blod. Diabetikere kan heller ikke gi blod

Sperm er det nok bedre marked for , da etterspørselen er høy etter pene nordiske menn:) Om det er til å bli rik på er en annen sak

6509717[/snapback]

Så mye wanking det fåregår gjennomsnittelig blandt brukerne her, så blir det vel en milliardbedrift notert på børsen. "Diskusjon.no Wankers - We spank the donkey, you raise the monkey!"

Lenke til kommentar
@ spazz

Woila!

6509760[/snapback]

En sædgiver skal være mellom 20 og 40 år, ha god helse, normal intelligens, et alminnelig utseende og det må ikke være økt forekomst av arvelige sykdommer i hans nærmeste familie.

tror han strøyk

uansett:

Han får derfor dekket sine transportkostnader, men for øvrig intet honorar.

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
hvor mye får man sånn ca for å selge blod og sperm?

6509643[/snapback]

Blod: god samvittighet

Sperm: En haug unger som oppsøker deg om 18 år :w00t: Og en liten slump penger som plaster på såret

6509672[/snapback]

Apropos sperm og blod.

Du er vanvittig fin Linn Christin. Og det sier jeg rett ut av det blå fordi jeg er en ekkel ekkel ekkel svett internettnerd som vil se pierca puppelure.

6509686[/snapback]

Oh, så fantastisk feil strategi. Kanskje jeg burde opprette en tråd "How Stuff Works: Jenter". Heh. :cool:

Lenke til kommentar
En sædgiver skal være mellom 20 og 40 år, ha god helse, normal intelligens, et alminnelig utseende og det må ikke være økt forekomst av arvelige sykdommer i hans nærmeste familie.

strøyk?

Jepp! :wee:

Endret av Frichassé
Lenke til kommentar

"Å være sædgiver er å betrakte som en humanitær innsats på linje med det å være blodgiver. Han får derfor dekket sine transportkostnader, men for øvrig intet honorar."

noen som betyr at hvis du vil ha en gratis busstur er det bare å ta seg en runk på veien.

@ skymarshall: :!:

Lenke til kommentar
@ Robbiedeluxe: Mener du jeg la løpet feil nå? Grunnlaget må da vel være å introdusere meg som svett nerd, for så å ta det derfra? Kan jo umulig bli værre - så da kan jeg bare forbedre meg i hennes øyne fra nå av. For faen, dette må du lære!

6509787[/snapback]

Si dette høyt for deg selv: "Svett nerd". Om du tror dette er en egenskap jenter setter pris på (vi snakker ikke rare fetisjer her), så burde du ikke få lov til å donere sperm, for å si det slik (ref. "normal intelligens").

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...