Demonfudge Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hurra, det er helg! *sove* Eller, må på butikken først da. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hurra, det er helg! *sove* Eller, må på butikken først da. 6045531[/snapback] Schæften på'ræ, Torstein. Hakke helg før jeg gidder å dra herfra jeg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hurra, det er helg! *sove* Eller, må på butikken først da. 6045531[/snapback] Ikke sov bort helgen når det er så fint uten nei. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Schæften på'ræ, Torstein.Hakke helg før jeg gidder å dra herfra jeg. 6045537[/snapback] Hæhæ! Putta et par øl i kjøleskapet, kjøpe litt god mat nå. Får ståhud bare jeg tenker på det. Kan du ikke gidde å dra derfra nå da? Neppe: Vært oppe siden seks på ettermiddagen i går. Endret 5. mai 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Schæften på'ræ, Torstein.Hakke helg før jeg gidder å dra herfra jeg. 6045537[/snapback] Hæhæ! Putta et par øl i kjøleskapet, kjøpe litt god mat nå. Får ståhud bare jeg tenker på det. Kan du ikke gidde å dra derfra nå da? Neppe: Vært oppe siden seks på ettermiddagen i går. 6045547[/snapback] Ståhud, haha. Forrige helga hørte jeg en som snakke om å "Blåse fitte" lurer på åssen det fungerer. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeez, så ondt i tåa mi. Trodde jeg hadde ei vannblemme etter litt hard gym, så skulle klippe den av med saks. Det var bare litt øm herdet hud som jeg klepte av, nå er det dritvondt (Æsj, jeg høres ut som en ekkel tå-fikler ) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hæhæ! Putta et par øl i kjøleskapet, kjøpe litt god mat nå. Får ståhud bare jeg tenker på det. Kan du ikke gidde å dra derfra nå da? 6045547[/snapback] Mjaeæ. Hvis jeg drar herfra, så må jeg legge om til sommerdekk når jeg kommer hjem. Det er slitsomt Når jeg er ferdig med det så må jeg fikse aviskurven til mor. Det er også slitsomt. Nå sitter jeg egentlig bare her fordi det er internett her Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Jeez, så ondt i tåa mi. Trodde jeg hadde ei vannblemme etter litt hard gym, så skulle klippe den av med saks. Det var bare litt øm herdet hud som jeg klepte av, nå er det dritvondt (Æsj, jeg høres ut som en ekkel tå-fikler ) 6045553[/snapback] Ehm...ja Endret 5. mai 2006 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hæhæ! Putta et par øl i kjøleskapet, kjøpe litt god mat nå. Får ståhud bare jeg tenker på det. Kan du ikke gidde å dra derfra nå da? 6045547[/snapback] Mjaeæ. Hvis jeg drar herfra, så må jeg legge om til sommerdekk når jeg kommer hjem. Det er slitsomt Når jeg er ferdig med det så må jeg fikse aviskurven til mor. Det er også slitsomt. Nå sitter jeg egentlig bare her fordi det er internett her 6045555[/snapback] Har du ikke internett hjemme ? Kunne ikke levd uten Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Jeez, så ondt i tåa mi. Trodde jeg hadde ei vannblemme etter litt hard gym, så skulle klippe den av med saks. Det var bare litt øm herdet hud som jeg klepte av, nå er det dritvondt (Æsj, jeg høres ut som en ekkel tå-fikler ) 6045553[/snapback] Kan du ikke starte en ny tråd, men bildet. Skal vistnok være populært. EDIT: Sorry dobbeltpost Endret 5. mai 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har du ikke internett hjemme ? Kunne ikke levd uten 6045557[/snapback] Prøver å klare meg uten PC jeg nå, klarer det fortryllende bra, syns jeg:D Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har du ikke internett hjemme ? Kunne ikke levd uten 6045557[/snapback] Selvfølgelig har jeg det, men ikke i bilen eller dekka Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeez, så ondt i tåa mi. Trodde jeg hadde ei vannblemme etter litt hard gym, så skulle klippe den av med saks. Det var bare litt øm herdet hud som jeg klepte av, nå er det dritvondt (Æsj, jeg høres ut som en ekkel tå-fikler ) 6045553[/snapback] Kan du ikke starte en ny tråd, men bildet. Skal vistnok være populært. EDIT: Sorry dobbeltpost 6045562[/snapback] Må prøves Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 *snip* 6045555[/snapback] Ikke skiftet til sommerdekk ennå? (Gjorde det sist søndag) *kremt* Internett er greit det altså. Nå er det heller ikke lenge til konsert den 18 mai. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har du ikke internett hjemme ? Kunne ikke levd uten 6045557[/snapback] Prøver å klare meg uten PC jeg nå, klarer det fortryllende bra, syns jeg:D 6045565[/snapback] Ja, det merkes Derfor du sitter på SO hele dagen ? Har du ikke internett hjemme ? Kunne ikke levd uten 6045557[/snapback] Selvfølgelig har jeg det, men ikke i bilen eller dekka 6045567[/snapback] Kjøp deg 3G telefon og bærbar Bruker msn på vei hjem fra jobben Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ja, det merkes Derfor du sitter på SO hele dagen ? Nå har jeg pollenallergi seru, det er en gyldig grunn. Kan rett og slett ikke være utendørs. Og jeg som vil ned på butikken å kjøpe meg fransk bolle Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 *snip* 6045555[/snapback] Ikke skiftet til sommerdekk ennå? (Gjorde det sist søndag) *kremt* Internett er greit det altså. Nå er det heller ikke lenge til konsert den 18 mai. 6045576[/snapback] Nei.. Kjører på piggfrie vinterdekk, så jeg har ikke helt sett poenget med å skifte enda. Ja, konserten nærmer seg med stormskritt og jeg gleder meg som en liten unge. Dama har riktignok ikke helt samme entusiasmen som meg, men men.. Kjøp deg 3G telefon og bærbar Bruker msn på vei hjem fra jobben 6045580[/snapback] Nei, fy og føy. Sagt om å føle seg naken uten å være "tilkobla". Klarer meg ypperlig uten bruk av noen som helst form for teknologi, takk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Nei.. Kjører på piggfrie vinterdekk, så jeg har ikke helt sett poenget med å skifte enda.Ja, konserten nærmer seg med stormskritt og jeg gleder meg som en liten unge. Dama har riktignok ikke helt samme entusiasmen som meg, men men.. Aha, da så. Gleder meg noe utrolig jeg også, til og med fått fri fra jobben. (Jobber egentlig natt) Dette blir herlig. Synd damen din ikke gleder seg sååå mye da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 En dame som ringte nå nettopp og spurte etter "himlers hus" og jeg tenkte ikke noe mere over det og lette og lett og fant det ikke, men så fant jeg ut hva hun sa..hun sa HIMLER...gestapo-sjefen i nazi-tyskland. Det hun var ute etter var Hilmers Hus. Genialt egentlig, tenk hvis det egentlig het Himlers hus da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg