Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg fikk warn for å poste tilsvarende utdrag fra samtaler på MSN, dog ikke så tatt ut av sammenhengen som dette...

 

Og om noen skulle lure har jeg ingenting imot muslimer. :) Flotte mennesker, de som alle andre..

5994193[/snapback]

Det er IKKE tatt ut av sammenheng. Det var akkurat dette du sa som det første du hadde sagt til meg på flere timer. Vi hadde riktignok en diskusjon tidligere på dagen. Uansett, det er ikke fra loggen over samtalen. Jeg tok det bare fra hukommelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Steffy, jeg synes du skulle fått regnet ut exponential-funksjonen for "nivå med suckage". Virkelig.

5994159[/snapback]

Jeg skulle gjøre det, men fant kun en online "graph maker". Jeg må få installert Excel.

 

En fin liten oversikt.

http://img133.imageshack.us/img133/228/graph4vy.jpg

5994119[/snapback]

Vel, det er ikke så alt for stor kvalitet her.

5994169[/snapback]

Joda, men det var mye mindre spam. Denne tråden vokser som ugress, de gamle hadde stabile summer per dag.

5994209[/snapback]

Og saa? Det er ganske mye bra her og. Og folk skriver mer enn "jeg har siste ordet!"

Lenke til kommentar
Hvem er JarleW?

5994208[/snapback]

 

En som postet i den første SO-tråden tydeligvis.

5994221[/snapback]

Så innom SO1 tråden her en dag, folk må ha hatt lite å finne på.

 

"JEG HAR SISTE ORDET; FTW!!" INGEN FOR LOV Å POSTE ETTER MEG!" Det var 3. post.. (Ikke direkte skrevet av, men lignende)

Lenke til kommentar
En fin liten oversikt.

http://img133.imageshack.us/img133/228/graph4vy.jpg

5994119[/snapback]

Vel, det er ikke så alt for stor kvalitet her.

5994169[/snapback]

Joda, men det var mye mindre spam. Denne tråden vokser som ugress, de gamle hadde stabile summer per dag.

5994209[/snapback]

SO1 er vel definisjonen av spam.
Sending multiple, sometimes thousands, of unwelcome messages to a newsgroup or mailing list to promote a commercial product or Web site.
Er jo bare det samme hele tiden.
Lenke til kommentar
Jeg fikk warn for å poste tilsvarende utdrag fra samtaler på MSN, dog ikke så tatt ut av sammenhengen som dette...

 

Og om noen skulle lure har jeg ingenting imot muslimer. :) Flotte mennesker, de som alle andre..

5994193[/snapback]

Det er IKKE tatt ut av sammenheng. Det var akkurat dette du sa som det første du hadde sagt til meg på flere timer. Vi hadde riktignok en diskusjon tidligere på dagen. Uansett, det er ikke fra loggen over samtalen. Jeg tok det bare fra hukommelsen.

5994211[/snapback]

Poenget er at jeg er lite egnet til å banke folk, og derfor må ha noen til gjør grovarbeidet, så kan jeg heller se på selv. :)

Lenke til kommentar
Steffy, jeg synes du skulle fått regnet ut exponential-funksjonen for "nivå med suckage". Virkelig.

5994159[/snapback]

Jeg skulle gjøre det, men fant kun en online "graph maker". Jeg må få installert Excel.

Bruk en helt vanlig grafisk kalkulator da ...

5994231[/snapback]

Problemer er vel aa faa det over paa pcen da? :p

(jeg vet at det er mulig, men absolutt ikke med alle grafiske kalkulatorer)

Lenke til kommentar
Og saa? Det er ganske mye bra her og. Og folk skriver mer enn "jeg har siste ordet!"

5994217[/snapback]

Nei, det er ikke mye bra her. Beklager.

 

Antall poster per dag i SOene:

SO1: 23

SO3: 175

SO4: 340

SO5 (projected, utifra de tallene vi har så langt): 3150

5994238[/snapback]

Antall brukere har jo eksplodert siden SO1 sine dager da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...