Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det slik at man kommer til den avdelingen som er geografisk nærmest seg når man ringer 1881, eller er det tilfeldig?

6506244[/snapback]

De sier at det skal være tilfeldig, men jeg ender som oftest opp sørpå når jeg ringer 1881 selv, så jeg tror trafikken blir routet slik at folk sør på kommer nord og omvendt. Men det kan jeg ikke si for sikkert.
Lenke til kommentar
De sier at det skal være tilfeldig, men jeg ender som oftest opp sørpå når jeg ringer 1881 selv, så jeg tror trafikken blir routet slik at folk sør på kommer nord og omvendt. Men det kan jeg ikke si for sikkert.

6506318[/snapback]

Ligger ikke hovedkvarteret til 1881 i nord? Det er ikke rart hvis de fleste samtalene går dit, da.

Lenke til kommentar
Skal se på Charlie and the chocolatefactory jeg ^^

6506285[/snapback]

Skal du få oss til å tro ja.

Du har fortsatt ikke bladd deg igjennom "pr0n" mappen(e) til broren/brødrene dine du. :tease:

6506311[/snapback]

den har jeg ikke funnet ennå :p

Lenke til kommentar
Er jævlig bra konsept sånn som det er nå da, b-real. Et sted man kan ringe om man lurer på noe. :p

6506308[/snapback]

Er vel det som er intensjonen til så vidt så jeg vet. Henger bannere på jobb her med "Norges informasjonskanal nr 1".
Lenke til kommentar
Ligger ikke hovedkvarteret til 1881 i nord? Det er ikke rart hvis de fleste samtalene går dit, da.

6506327[/snapback]

Nops. Opplysningen AS har sitt hovedkontor på Skullerud i Oslo, men har flere ulike avdelinger rundt omkring i landet.

Lenke til kommentar
Riktig, 1880 som var Findexia. Og hun jeg snakket med der, kunne ikke klare å finne et respektabelt sushi-sted en gang. Fysj.

6506413[/snapback]

ja fysj og fy :roll:

6506438[/snapback]

Så kom hun med dette: "*mumle mumle*... Trykk på ikonet for å velge restaurant... Hm, hva er et ikon?"

Snakket med henne i syv minutter eller noe, da gav hun opp. Midt i Oslo sentrum. Uff og huff,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...