Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oboyoboyoboy, tysklæreren var sinna i dag. Han ga tilbake en stil vi hadde levert inn, og han sa at han tok det som en personlig provokasjon :D

6045303[/snapback]

Kom tilbake når lærerene mener man bedriver psykisk terror mot elever og lærere...

6045327[/snapback]

Eller når en lærer kaller deg en trussel for samfunnet og sier du aldri bør sette fot innenfor døra på en skole.

Lenke til kommentar
Eller når en lærer kaller deg en trussel for samfunnet og sier du aldri bør sette fot innenfor døra på en skole.

6045374[/snapback]

Vel, så ekstremt har man ikke hatt det,men lignende ja :ermm:

6045401[/snapback]

Det fikk jeg høre på barneskolen, av alle steder, etter at jeg ble litt lei av noe konstant mobbing fra en liten schitunge som gikk to klasser under meg.

Lenke til kommentar

Noen ganger er pollenallergi genialt, altså. Sliter veldig med det, men det er kos fks nå: Første friminutt, finner et bjørketre, får en kompis til å klatre opp og hoppe på greina imens jeg står under, så blir jeg kanonallergisk, og får gå hjem. Litt ekkelt til og begynne med, men etter 30-45min. i dusjen er det helt ok. :love::w00t:

 

Edit: Så ja, tidlig helg for meg :tease:

Endret av zeeq
Lenke til kommentar
Ja det hørtes kos ut duh...  ;)

6045475[/snapback]

Kjempekos. Men vil helst være ute å hoppe trampoline nå da :(

6045482[/snapback]

 

Jeg ville helst hatt en gedigen big bite i munnen no. Eller boller. Nei en god burger....Hmm Cola. Snart på jobb, kjøper meg noe godt først.

 

Sulten.. :blush:

Lenke til kommentar
Noen ganger er pollenallergi genialt, altså. Sliter veldig med det, men det er kos fks nå: Første friminutt, finner et bjørketre, får en kompis til å klatre opp og hoppe på greina imens jeg står under, så blir jeg kanonallergisk, og får gå hjem. Litt ekkelt til og begynne med, men etter 30-45min. i dusjen er det helt ok. :love:  :w00t:

 

Edit: Så ja, tidlig helg for meg :tease:

6045472[/snapback]

 

Haha, du er fankern ta meg slapping.

Lenke til kommentar
Noen ganger er pollenallergi genialt, altså. Sliter veldig med det, men det er kos fks nå: Første friminutt, finner et bjørketre, får en kompis til å klatre opp og hoppe på greina imens jeg står under, så blir jeg kanonallergisk, og får gå hjem. Litt ekkelt til og begynne med, men etter 30-45min. i dusjen er det helt ok. :love:  :w00t:

 

Edit: Så ja, tidlig helg for meg :tease:

6045472[/snapback]

 

Haha, du er fankern ta meg slapping.

6045488[/snapback]

Vet :tease:

Lenke til kommentar

Jeg ville helst hatt en gedigen big bite i munnen no. Eller boller. Nei en god burger....Hmm Cola. Snart på jobb, kjøper meg noe godt først.

 

Sulten..  :blush:

6045486[/snapback]

Ah jeg og. Litt surt at jeg ikke fikk kjøpt baggis i langfriminuttet på kantina, gikk hjem før det åpnet :mad:

 

Hva skal dere i helgen da ?

 

Tenkte jeg skulle gå meg en tur, kaste litt frisbee. Grille, ta ett glas vin i fin været.

 

Er ikke livet hærlig noen ganger :) ?

6045510[/snapback]

Hoppe trampoline, leke med powerball, og konfirmasjon. Doh :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...