Herr Brun Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) 2 fete brukere i traaden. Ingen skriver. Dritt da! Hylo og Seether, gi lyd fra dere! Dette er sannsynligvis det siste innlegget mitt foer i kveld. Og det er nummer 299 fra meg i SO5^^ Edit: Snittleif skriver Endret 5. mai 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Oboyoboyoboy, tysklæreren var sinna i dag. Han ga tilbake en stil vi hadde levert inn, og han sa at han tok det som en personlig provokasjon 6045303[/snapback] Kom tilbake når lærerene mener man bedriver psykisk terror mot elever og lærere... 6045327[/snapback] Eller når en lærer kaller deg en trussel for samfunnet og sier du aldri bør sette fot innenfor døra på en skole. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Eller når en lærer kaller deg en trussel for samfunnet og sier du aldri bør sette fot innenfor døra på en skole. 6045374[/snapback] Vel, så ekstremt har man ikke hatt det,men lignende ja Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er jo aldri noe liv på dagtid her da. Bare vi som ikke har noe fornuftig å bruke livet vårt til som er her... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Eller når en lærer kaller deg en trussel for samfunnet og sier du aldri bør sette fot innenfor døra på en skole. 6045374[/snapback] Vel, så ekstremt har man ikke hatt det,men lignende ja 6045401[/snapback] Det fikk jeg høre på barneskolen, av alle steder, etter at jeg ble litt lei av noe konstant mobbing fra en liten schitunge som gikk to klasser under meg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Snart ferdig... Bare litt økonomi. Utroooolig deilig! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Skal bli utrolig digg med helg nå ja Nydelig vær til å grille litt, å ta seg ett glass vin Yammi Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er jo drittvarmt ute... plutselig er det sommervær.. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Noen ganger er pollenallergi genialt, altså. Sliter veldig med det, men det er kos fks nå: Første friminutt, finner et bjørketre, får en kompis til å klatre opp og hoppe på greina imens jeg står under, så blir jeg kanonallergisk, og får gå hjem. Litt ekkelt til og begynne med, men etter 30-45min. i dusjen er det helt ok. Edit: Så ja, tidlig helg for meg Endret 5. mai 2006 av zeeq Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ja det hørtes kos ut duh... Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ja det hørtes kos ut duh... 6045475[/snapback] Kjempekos. Men vil helst være ute å hoppe trampoline nå da Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ja det hørtes kos ut duh... 6045475[/snapback] Kjempekos. Men vil helst være ute å hoppe trampoline nå da 6045482[/snapback] Jeg ville helst hatt en gedigen big bite i munnen no. Eller boller. Nei en god burger....Hmm Cola. Snart på jobb, kjøper meg noe godt først. Sulten.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Noen ganger er pollenallergi genialt, altså. Sliter veldig med det, men det er kos fks nå: Første friminutt, finner et bjørketre, får en kompis til å klatre opp og hoppe på greina imens jeg står under, så blir jeg kanonallergisk, og får gå hjem. Litt ekkelt til og begynne med, men etter 30-45min. i dusjen er det helt ok. Edit: Så ja, tidlig helg for meg 6045472[/snapback] Haha, du er fankern ta meg slapping. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 And so castles made of sand melts into the sea, eventually Det er så godt å ha huset for meg selv. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Noen ganger er pollenallergi genialt, altså. Sliter veldig med det, men det er kos fks nå: Første friminutt, finner et bjørketre, får en kompis til å klatre opp og hoppe på greina imens jeg står under, så blir jeg kanonallergisk, og får gå hjem. Litt ekkelt til og begynne med, men etter 30-45min. i dusjen er det helt ok. Edit: Så ja, tidlig helg for meg 6045472[/snapback] Haha, du er fankern ta meg slapping. 6045488[/snapback] Vet Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hva skal dere i helgen da ? Tenkte jeg skulle gå meg en tur, kaste litt frisbee. Grille, ta ett glas vin i fin været. Er ikke livet hærlig noen ganger ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hva skal dere i helgen da ? 6045510[/snapback] Jeg skal til Brumunddal jeg Helgetur til Brumunddal er alltid så koselig Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg ville helst hatt en gedigen big bite i munnen no. Eller boller. Nei en god burger....Hmm Cola. Snart på jobb, kjøper meg noe godt først. Sulten.. 6045486[/snapback] Ah jeg og. Litt surt at jeg ikke fikk kjøpt baggis i langfriminuttet på kantina, gikk hjem før det åpnet Hva skal dere i helgen da ? Tenkte jeg skulle gå meg en tur, kaste litt frisbee. Grille, ta ett glas vin i fin været. Er ikke livet hærlig noen ganger ? 6045510[/snapback] Hoppe trampoline, leke med powerball, og konfirmasjon. Doh Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jobbe, pugge økonomi og være med kjæresten Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Heldig du da Kimmi Være med kjæresten, så søtt Må vel være med Eks-Kjæresten jeg da, får håpe vi ikke krangler.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg