Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dusj/badekar har en primær funksjon: "å rengjøre kroppen for avfallsstoffer, skitt og div smuss".

Fellesdusjing i militæret var dog veldig morsomt.  :whistle:

6506137[/snapback]

Lars sa det. #Metal.no, savetc og rullestol vil alltid leve med deg, Lars. :dribble:
Lenke til kommentar

Søstern tror hun har helbredet meg. Eller, det vil si, hun tror gud har helbredet meg. Hun er ganske så kristen av seg. Her en dag kom hun og spurte om hun skulle be for meg og jeg sa gjør som du vil. Nå er jeg litt bedre, noe som man naturlig nok blir etter hvert, og hun tror det er gud. Grr, blir litt irritert av slikt.

Lenke til kommentar
Virker som en grei jobb. Det perfekte hadde vært å ha en jobb på nettet som du gjorde i pausene mellom kundene. Hva slags system bruker dere egentlig til å finne telefonnummer og adresser? Lyst til å vise et skjermbilde?

6506026[/snapback]

Vet jeg ikke om jeg har lov til å gjøre desverre.

Om jeg ringer til 1881, hvor stor er sjangsen for at jeg kommer til deg?

6506057[/snapback]

Vel, det er en litt over 50-70 personer på jobb akkurat nå, bare på avdelingen på sortland så sjangsene er nok desverre minimalistisk vil jeg tro.

Jeg sier ikke nei takk til nr hans heller jeg :tease:

Hva sier dere gutter, vil dere værra med meg i dusjen?  ...... *HOST*

6506114[/snapback]

Nå må du gi det :p
Lenke til kommentar
Søstern tror hun har helbredet meg. Eller, det vil si, hun tror gud har helbredet meg. Hun er ganske så kristen av seg. Her en dag kom hun og spurte om hun skulle be for meg og jeg sa gjør som du vil. Nå er jeg litt bedre, noe som man naturlig nok blir etter hvert, og hun tror det er gud. Grr, blir litt irritert av slikt.

6506156[/snapback]

Du er tapt, vet jeg. :wee:

Lenke til kommentar
Er virkelig 1881 så stort? :dontgetit:

6506194[/snapback]

Er nok større en det de fleste tror ja.
Jeg har sikkert snakket med deg, jeg ringer til 1881 i fylla rett som det er. Det er bare dere som vet hvor mange pigger et pinnsvin har.

6506195[/snapback]

Vi er nok de eneste som orker å lete opp slik info ja. Siste den typen jeg hadde var en som ville vite hvor tungt et spyd for menn var(spydkast).
Lenke til kommentar
Hva sier dere gutter, vil dere værra med meg i dusjen?  ...... *HOST*

Psykomode

6506114[/snapback]

Om jeg får penger for det. :)

6506190[/snapback]

You manwhore :ohmy:

6506198[/snapback]

Rettelse. Luxurious man whore. Jeg krever millioner.
Lenke til kommentar
Er virkelig 1881 så stort? :dontgetit:

6506194[/snapback]

Er nok større en det de fleste tror ja.
Jeg har sikkert snakket med deg, jeg ringer til 1881 i fylla rett som det er. Det er bare dere som vet hvor mange pigger et pinnsvin har.

6506195[/snapback]

Vi er nok de eneste som orker å lete opp slik info ja. Siste den typen jeg hadde var en som ville vite hvor tungt et spyd for menn var(spydkast).

6506207[/snapback]

Hvordan finner dere ut slikt da? Google?

Og ja, nå går det rett til helvete med meg :ermm:

Lenke til kommentar

6506207[/snapback]

Haha, svarer dere virkelig på sånne spørsmål? Skal ringe 1881 neste gang jeg lurer på noe slikt og ikke har tilgang til internett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...