Dahl Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Er nok akkurat nok forfengelig. Har ikke begynte å nappe øyenbrynene enda. 6505465[/snapback] Jeg ser ikke på meg som forfengelig. Jeg er snart 17, og har nappet øyebryn siden jeg var rundt 14. Hmm. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Er nok akkurat nok forfengelig. Har ikke begynte å nappe øyenbrynene enda. 6505465[/snapback] Jeg ser ikke på meg som forfengelig. Jeg er snart 17, og har nappet øyebryn siden jeg var rundt 14. Hmm. 6505491[/snapback] :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Er nok akkurat nok forfengelig. Har ikke begynte å nappe øyenbrynene enda. 6505465[/snapback] Jeg ser ikke på meg som forfengelig. Jeg er snart 17, og har nappet øyebryn siden jeg var rundt 14. Hmm. 6505491[/snapback] er ikke noe galt i å nappe øyenbryn, spesielt ikke viss de ser slik ut! Selv har jeg aldri rørt øyenbryna mine, nekter å gjøre det også! Med det første i vartfall! edit: bajs, jeg må sykle på jobb. Det var den frisyren... Endret 17. juli 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 LarsP: Hehehe, er enig i det du skriver Og ja - kommer du litt utenfor byen hvor breinnjvin å svart kaffe står i huet på gutta er det nok litt risky å ta turen bortom med nyplukka 'bryn, voksa kasse og den gyllenbrune solariumsfargen Jeg hadde en i klassen min som måtte gå 50 minutter før gym-timen var ferdig, HVER gang, fordi han måtte dusje så lenge (shampoo, balsam), fuktighetskrem, hårføning, brylcreme osv. Det eneste han mangla var TurtleWax'n og polérgarnet... Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Overskyet og litt regn her i Ålesund. Usj! 6504433[/snapback] Litt?? Det bøtter ned nuh.. I hvertfall det jeg kan se ut av vinduene her i sentrum. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg burde nappe øyenbrynene mine. Men hvem fan gidder å sitte å gjøre det? Neste blir vel at jeg napper ballehårene mine også. Nei takk. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 *bææææ* Grøss! Nå fikk jeg vondt i magen! Det må være ufattelig vondt b-real! Årets utfording? Heheh Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg burde nappe øyenbrynene mine. Men hvem fan gidder å sitte å gjøre det?Neste blir vel at jeg napper ballehårene mine også. Nei takk. 6505540[/snapback] Finnes jo gøyere ting å nappe da ja Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Ahhh Endelig fikk jeg banka vett i skallen på Knut @ NetShop idag, nå ligger endelig Conroe i varesortimentet deres også Btw aspstein, har gfx til deg - PM meg Urk, hva slags kaffe skal jeg mekke meg? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Vanlig svart vel. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Da er jeg tilbake fra tromsø. Har vært uten PC i 3 dager, og det føles fint ut. Skjedd noe spess siden sist? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Ahhh Endelig fikk jeg banka vett i skallen på Knut @ NetShop idag, nå ligger endelig Conroe i varesortimentet deres også Btw aspstein, har gfx til deg - PM meg Urk, hva slags kaffe skal jeg mekke meg? 6505573[/snapback] Macchiato. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg burde nappe øyenbrynene mine. Men hvem fan gidder å sitte å gjøre det?Neste blir vel at jeg napper ballehårene mine også. Nei takk. 6505540[/snapback] Du kan jo få nappet øyebryn hos dedikerte folk. Nappe håret nede spørs det vel, men er ikke noe problem å få det vokset. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 *Høre på SX - Through the Looking Glass* Escape the dream - like an unwritten book There at my feet Lies the Knight, the Queen and the rook Dream on Do you believe ... all the things That you are seeing are true? The Start's where the End's leading you Do you believe ... all's as twisted As one would perceive? Seek the Answer and soon you'll believe Er jo nesten så man må lese eventyret Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg burde nappe øyenbrynene mine. Men hvem fan gidder å sitte å gjøre det?Neste blir vel at jeg napper ballehårene mine også. Nei takk. 6505540[/snapback] Du kan jo få nappet øyebryn hos dedikerte folk. Nappe håret nede spørs det vel, men er ikke noe problem å få det vokset. 6505600[/snapback] Tenk på all den smerten. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 JoachimR: Klart, det er jo ikke no problem å få det vokset, brasiliansk f.eks, men du verden - det må jo gjøre dritvondt, hehe. Ta en god lengde gaffatape rundt låret, la den sitte litt og riv av. Tenk det x3, så nærmer du deg nok. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Jeg burde nappe øyenbrynene mine. Men hvem fan gidder å sitte å gjøre det?Neste blir vel at jeg napper ballehårene mine også. Nei takk. 6505540[/snapback] Pøh, det gjør da ikke vondt (det sistnevnte, that is). Det er bare utrolig tidkrevende. Ja til napping av øyebryn og Gillette-ing av ballehår! Endret 17. juli 2006 av Dahl Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 *bææææ* Grøss! Nå fikk jeg vondt i magen! Det må være ufattelig vondt b-real! Årets utfording? Heheh 6505547[/snapback] Neida, da man hadde dame så gjorde hun det en gang og det var ikke så ille, men det ble gjort pga at hun ville gjøre det. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Ahhh Endelig fikk jeg banka vett i skallen på Knut @ NetShop idag, nå ligger endelig Conroe i varesortimentet deres også Btw aspstein, har gfx til deg - PM meg Urk, hva slags kaffe skal jeg mekke meg? 6505573[/snapback] caffe latte hvis du har nappa bryna ellers svart Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 NAPPE håra der nede? ETT og ETT hår? Aldri i f^annen om jeg hadde gjort det frivillig. Hehe. Nei, takke seg til høvel og/eller en eller annen luguber voks/hårfjerningskrem. Tob^2k: Da får jeg ta svart... Det er madamen som torturerer meg med å nappe de, så jeg kan ikke si jeg har gjort det selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg