Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
B-real hvordan hobb har du hvis du har jobb?

6505227[/snapback]

Tror ordet du leter etter er jobb. Og jeg jobber på opplysningen 1881.

6505237[/snapback]

Lurer på om jeg noen gang har snakket med deg:-P Dere burde prestentere dere med navn syns jeg, men da igjen bruker dere for mye tid og det blir dyrt:-(

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg noen gang har snakket med deg:-P Dere burde prestentere dere med navn syns jeg, men da igjen bruker dere for mye tid og det blir dyrt:-(

6505254[/snapback]

Vel, sjangsene er der sikkert for at du har pratet med meg ja.

Egentlig så burde man presantere seg med navn ja, vanlig høfflighet i en telefonsamtale.

Lenke til kommentar

6505254[/snapback]

Vel, sjangsene er der sikkert for at du har pratet med meg ja.

Egentlig så burde man presantere seg med navn ja, vanlig høfflighet i en telefonsamtale.

6505269[/snapback]

"attenåttien, du snakker med biril"

Lenke til kommentar
vil også ha jobb er så kjipt å være så ung :(

6505267[/snapback]

Konsentrer deg heller om å gå skole du. Jobblivet er så oppskrytt så det går ann å få det.
"attenåttien, du snakker med biril"

6505277[/snapback]

Ikke akkurat..

6505284[/snapback]

:-( neivel! Vet ikke hva du heter jeg så!

Lenke til kommentar

Her er det grått og overskyet, men varmt da. :). I dag skal jeg spille paintball, lenge siden jeg har spilt nå :). Skal spille i et gammelt "fort" med mase bunkerse og festninger osv. Blir skikkeligt gøy, vi er over 25 stk som skal spille :).

Og hva skal dere i dag?

Lenke til kommentar

Hehe, at alle trøndere er barbarer uten noen form for estetisk sans er en myte som jeg forgjeves prøver å avlive. Det skal nevnes at jeg er bygutt. Utenfor Trondheim risikerer man nok å få bank om man tar solarium og barberer noe som helst annet enn håret på haken.

Er nok akkurat nok forfengelig. Har ikke begynte å nappe øyenbrynene enda. ;)

Må tenke litt over det med voksing av kassa, se hva som er tilgjenglig på markedet osv. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...