Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke du mange filmer du kan se på?

Jeg får faen ikke sove. Skal stå opp om 3 timer, og jeg har en 12 timers arbeidsdag foran meg.

6503760[/snapback]

Jo, men bruttern har skrudd av pc'n. Da kommer jeg meg ikke inn på filene hans

btw: kul avatar du har

Endret av looOool
Lenke til kommentar

meh... jeg synes synd på meg selv. Den feite stygge halvsøstra mi er flytta foreløpig inn på rommet vedsidenav rommet mitt, fordi rommet hennes pusses opp. Desverre er det glasstein imellom rommene, så når jeg slår på skjermen så lyses hele rommet der opp. Prøvde å henge opp et grønt teppe, men da ble hele rommet grønt. Så nå har jeg skrudd ned kontrasten på skjermen, og vendt den innover mot veggen slik at det ikke blir så ille. Dessuten ble jeg nesten eid, da jeg glemte å slå av høytalleren før det lytte "DUNNTRURUTNUNN, DUNN DUNN!" lyden fra windows når det slåes på braka igjennom huset. Ingen som vokna, tho. (Kan vel informere at halvsøstra mi her er norges største pappadalt, så om hun merker meg er det; PÆPPÆÆÆÆ! FÅ EN PÅNNI, Å HAINJ EMIL SETT PÅ PESENNN!" :(

...noen som føler med meg? :/

edit: skriveleif

Endret av zeeq
Lenke til kommentar
Har gjort det to ganger idag. :-|

LooOool: Takk. :fun:

6503808[/snapback]

Hehe, som fox88 sa, alle gode ting er 3. Prøv en gang til, så havner du sikkert i drømmeland ;P

@ teggY: Jeg så ikke exorcisten alikevel, men det var the beg jeg skulle sett hvertfall

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...