Skarstard Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Neeeeeei! Morgendagen begynner med to timer løping. =((((( Lenke til kommentar
si_men Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 apropo løping hvem av folka skal på rinsenga stafett med skolen her a? hvis noen her kommer fra asker eller bærum da(?) Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Tro om jeg skal reise på skolen i morgen Har vært syk hele uka. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 DurinVIII, du bør fjerne den linken til Guildwars.com i signaturen din. URL-en er så misvisende. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Linken er fin, den. EOD Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Linken er fin, den. EOD 6044602[/snapback] Guild Wars suger hardt. EOD. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Jajamensann, et spill hvor man faktisk må ha ferdigheter for å gjøre det bra. Sugne greier... Mye bedre å spille et spill hvor bestemora mi kunne slått en person, så lenge hun hadde farma/grinda/whatever X antall timer lengre. Noob Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 PvE-delen var utrolig kjedelig siden man aldri møtte andre spiller og bare hadde 8 spells å rutte med. PvP-delene var utrolig monoton, og for at kampene skal bli underholdende må det være GvG. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Om du gikk fra WoW til GW, så vil jeg nok tro at du fant PvE-delen kjedelig. Skal du farme mest mulig, grinde lengst mulig og skaffe deg en enorm e-penis ved å ha så bra gear at folk dør bare du ser på dem, da skal du skaffe deg WoW. GW handler om å være bedre enn motstanderen når dere møtes under rettferdige omstendigheter. Monoton PvP sier du, hva var det du prøvde? Spilte du Random Arenas, så telles ikke det som PvP, heller som PvI (Player vs Idiots). Prøvde du HA, den globale 8vs8-turneringen? Hva spilte du? Kjente du de du spilte med? PvP blir øyeblikkelig mye mer morsomt når du spiller det sammen med guilden, og dere er på TS/vent. Da går det også mye bedre. Man vinner ikke mye når man går inn i HA, og godtar den første inviten man får. Da blir det å gå inn, noen mopper gulvet med deg, og ut igjen. Kjedelig. Bah, jeg kunne skrevet side opp og side ned...Orker ikke mer nå Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Life is so much more mellow now Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Uansett hvor jeg ser ordet WoW, blir jeg oppgitt. Folk i parallellklassen snakker WoW hele tiden. *argh* Alle barna spilte WoW, unntatt Siv for hun hadde et liv^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Gameplayet i GW er kjedelig: stå stille og trykk på rett knapp til rett tid. Alt virker så lite og "begrenset". Men så er nå GW i grunn i en helt annen sjanger enn WoW. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Gameplayet i GW er kjedelig: stå stille og trykk på rett knapp til rett tid. Alt virker så lite og "begrenset". Men så er nå GW i grunn i en helt annen sjanger enn WoW. 6044635[/snapback] Stå stille? You lose, sucker... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Alle barna spilte WoW, unntatt Siv for hun hadde et liv^^ 6044634[/snapback] You got it all wrong. "Alle barna spilte WoW, unntatt Siv for hun hadde HIV." Endret 4. mai 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Alle barna spilte WoW, unntatt Siv for hun hadde et liv^^ 6044634[/snapback] You got it all wrong. "Alle barna spilte WoW, unntatt Siv for hun hadde HIV." 6044641[/snapback] Pfft. Tviler jeg på. 90% av de som spiller WoW er jomfru. Bare spør din lokale doktor. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Alle barna spilte WoW, unntatt Siv for hun hadde et liv^^ 6044634[/snapback] You got it all wrong. "Alle barna spilte WoW, unntatt Siv for hun hadde HIV." 6044641[/snapback] Pfft. Tviler jeg på. 90% av de som spiller WoW er jomfru. Bare spør din lokale doktor. 6044648[/snapback] eid. Ikkeno mer og si.. ^^ Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Alle barna spilte WoW, unntatt Siv for hun hadde et liv^^ 6044634[/snapback] You got it all wrong. "Alle barna spilte WoW, unntatt Siv for hun hadde HIV." 6044641[/snapback] Ergo, hun hadde et seksliv. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Pfft. Tviler jeg på. 90% av de som spiller WoW er jomfru. Bare spør din lokale doktor. 6044648[/snapback] Heller jomfru enn HIV-postitiv. Men jeg tviler sterkt på at det stemmer, siden de fleste som spiller WoW er over 18 år. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Har du en link som bekrefter det? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg må bare få skyte inn en ting: EVE Online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg