Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tjaaa, har solgt min char :) Spiller du ennå wow? Skymarshall

6499102[/snapback]

Jeg gjør det. Men akkurat nå har jeg en ørliten pause fra det. Er for varmt til å spille nå. Men har en 55 Nelf Warrior som skal joine min 60 Human Mage på 60 innen Burning Crusade - så er vel ikke så lenge før jeg begynner igjen. Bare bli litt kjøligere i lufta først. Jeg er å finne på Mazrigos i guildet Outnumbered btw.

Lenke til kommentar
American Pie Band Camp, suger. Har du filmmaraton idag |ooOoo|?

6501193[/snapback]

 

 

Jepp, gikk inn på brutters pc via min og "run". Han har akkuratt 100 filmer der, så er en del å se

6501202[/snapback]

Du gikk på mine nettverksteder?

 

isåffall er du ikke überHaXX0r

6501253[/snapback]

 

Nope, jeg gikk på "start" "run" så skrev jeg i navnet på pc'n til broren min.. Asså, kunne sikkert sitti på hans pc, men ha brukte de akkuratt da.. Jeg kan jo passordet og alt, så hvorfor ikke

Lenke til kommentar
Tjaaa, har solgt min char :) Spiller du ennå wow? Skymarshall

6499102[/snapback]

Jeg gjør det. Men akkurat nå har jeg en ørliten pause fra det. Er for varmt til å spille nå. Men har en 55 Nelf Warrior som skal joine min 60 Human Mage på 60 innen Burning Crusade - så er vel ikke så lenge før jeg begynner igjen. Bare bli litt kjøligere i lufta først. Jeg er å finne på Mazrigos i guildet Outnumbered btw.

6501211[/snapback]

 

Skjønner :) Vurderer å spille Conan når spillet kommer ut, håper at Conan er bedre enn WoW.. Skal du spille Conan eller? :p

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...