Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de traff jo hverandre på msn!

6501073[/snapback]

De fant sikkert adressene til hverandre på Blink eller noe sånt, og ble kjent over MSN.

6501083[/snapback]

 

skjønner det, men dumt å skrive at man traff hverandre på msn x]

 

menmen...

 

en annen dum ting er å skrive er; "hybelen passer best for 2 jenter." i en annonse for utleie av hybel.

 

Enten så har utleieren en vill fantasi, eller så vet ikke jeg :p

Lenke til kommentar

Hallo alle godtfolk!

 

Jeg opplevde nettopp noe svært uvanlig, og siden jeg er litt usikker spør jeg her - får stortsett svar kjapt.

 

Dreiv å mekka på en strømforsyning (hadde skrudd den åpen), og i det jeg skulle trekke ut støpslet kom jeg borti noe oppi selve størmforsyninga, jeg rista litt i hele kroppen før jeg ble slått laus.. Hjertet slo fort som faen, men jeg føler meg helt fin. Ergo, noen som har opplevd 230V i kroppen før? Noe jeg burde gjøre? :p

 

Takker for svar, syns det var off-topic så det holdt =)

Lenke til kommentar
Yay! Det blir muligens Ringenes Herre-maraton i dag! Extended selvfølgelig.

6501134[/snapback]

 

det har jeg hatt!

 

så klart klarte jeg å sovne fra de 10 siste minuttene av atter en konge...

 

har egentlig aldri vært så sliten noen gang, som da, jeg lå på sofaen hele dagen...

Lenke til kommentar
Hallo alle godtfolk!

 

Jeg opplevde nettopp noe svært uvanlig, og siden jeg er litt usikker spør jeg her - får stortsett svar kjapt.

 

Dreiv å mekka på en strømforsyning (hadde skrudd den åpen), og i det jeg skulle trekke ut støpslet kom jeg borti noe oppi selve størmforsyninga, jeg rista litt i hele kroppen før jeg ble slått laus..  Hjertet slo fort som faen, men jeg føler meg helt fin.  Ergo, noen som har opplevd 230V i kroppen før?  Noe jeg burde gjøre? :p

 

Takker for svar, syns det var off-topic så det holdt =)

6501140[/snapback]

Ja, jeg klarte å sette en gaffel i støpselet i veggen da jeg var mindre. Er ikke noe særlig vondt, men for å være sikker, så skal man til legen eller legevakten for å undersøkes. Det hender folk dør av hjertesvikt timer/dager etter de har fått strøm i seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...