Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

pengediskusjonen: Om jeg hadde hatt mye penger hadde jeg kjøpt mye av det jeg har lyst på. Det hadde de fleste gjort. Men hadde ikke skaffet meg respekt på grunn av alle pengene, og skrytt av de.

6500744[/snapback]

Jepp helt enig. Poenget er at jeg tviler på at de er så stinnrike at de egentlig har råd til å kjøpe en bil pga en liten ripe. DA skal du ha mye penger da.

Hehe det morsomme er at han ''skryter'' av det her på forumet. Er det noen her som kjenner joachimR i virkeligheten som kan bekrefte de tingene han sier?

6500762[/snapback]

Unnskyld?! Ripen og ny bil var, tross alt, en form for en spøk. Nei, vi ville neppe kjøpt en ny bil pga. en ripe.

 

OK?

 

De som kjenner meg får velge selv om de ønsker å "stå frem"..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pengediskusjonen: Om jeg hadde hatt mye penger hadde jeg kjøpt mye av det jeg har lyst på. Det hadde de fleste gjort. Men hadde ikke skaffet meg respekt på grunn av alle pengene, og skrytt av de.

6500744[/snapback]

Jepp helt enig. Poenget er at jeg tviler på at de er så stinnrike at de egentlig har råd til å kjøpe en bil pga en liten ripe. DA skal du ha mye penger da.

Hehe det morsomme er at han ''skryter'' av det her på forumet. Er det noen her som kjenner joachimR i virkeligheten som kan bekrefte de tingene han sier?

6500762[/snapback]

Unnskyld?! Ripen og ny bil var, tross alt, en form for en spøk. Nei, vi ville neppe kjøpt en ny bil pga. en ripe.

 

OK?

 

De som kjenner meg får velge selv om de ønsker å "stå frem"..

6500786[/snapback]

Phew, du letta mitt hjerte der :) jeg så ikke spøken, det beklager jeg hehe!

Lenke til kommentar
pengediskusjonen: Om jeg hadde hatt mye penger hadde jeg kjøpt mye av det jeg har lyst på. Det hadde de fleste gjort. Men hadde ikke skaffet meg respekt på grunn av alle pengene, og skrytt av de.

6500744[/snapback]

 

Ikke alle gjør det, de som ikke gjør blir dømt uansett. Fordi folk ser på klær, hus,bil osv. Folk blir bare rett og slett misunnelige og forteller pisspreik historier om dem

6500765[/snapback]

 

 

Jeg formulerte meg feil tror jeg :p For jeg har ingenting imot de som har mye penger. (de som da ikke skryter osv. av det osv.)

Moren til tidligere bestekompis av meg (flyttet til Oslo), var den rikeste i byen her før hun flyttet. Men hun var så nede på jorden som man kan få det.

 

Utenom det, kjenner jeg ikke folk som er mer en "gjennomsnittlig" rike personlig.

 

Alle kunne ønske at de hadde litt for mye penger istedet for litt for lite, ofc!

Lenke til kommentar
Ikke alle gjør det, de som ikke gjør blir dømt uansett. Fordi folk ser på klær, hus,bil osv. Folk blir bare rett og slett misunnelige og forteller pisspreik historier om dem

6500765[/snapback]

 

Man må vel ikke være misunnelig fordi noen andre har mere penger enn det en selv har? Jeg kunne godt hatt litt mer penger, greit, men jeg ville ikke blitt lykkeligere om jeg hadde hatt så mye penger som noen folk har.

Lenke til kommentar
Det er helt greit det. Veldig gode taster, noe liten skjerm, men helt greit.

Veldig gode taster! :)

6500838[/snapback]

Sweet. Tenker å kjøpe meg en MacBook engang i nesteuka. Gleder meg som en unge. :love:

 

Blir nesten tretten laken, (:cry:) men sommerjobbinga skal være godt for noe!

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Forklar den quoten av Ayn Rand JoachimR..

 

:hmm:

6500757[/snapback]

Hva er det du ikke forstår? Det er visdomsord, det.

6500799[/snapback]

 

Skjønte ikke det jeg :p

6500810[/snapback]

"Essensen i min filosofi er oppfatningen av mennesket som et heltemodig vesen, med dets egen lykke som den moralske hensikten med dets liv, med produktiv virksomhet som dets edleste handling, og fornuften som dets eneste absolutt."
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...