Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når man har penger, så hvorfor ikke å bruke dem? Det er ikke galt det?

6500687[/snapback]

Forskjell på å bruke penger med måte, og å være hovmodig/blærete. :)

6500693[/snapback]

 

Hvem mener at de er hovmodige? Jo folk uten penger, de er bare misunnelige

Lenke til kommentar
Når man har penger, så hvorfor ikke å bruke dem? Det er ikke galt det?

6500687[/snapback]

Forskjell på å bruke penger med måte, og å være hovmodig/blærete. :)

6500693[/snapback]

 

Hvem mener at de er hovmodige? Jo folk uten penger, de er bare misunnelige

6500703[/snapback]

Ikke drit deg ut da :) Det der argumentet er gammelt og oppbrukt. Kanskje det finnes folk med andre verdier i livet?

 

Hylo: Det var en lang sykkeltur! :!:

Lenke til kommentar
Hvem mener at de er hovmodige? Jo folk uten penger, de er bare misunnelige

6500703[/snapback]

Ah, er ofte slik også, men er mange tilfeller der pengene bare.. går til hodet på folk og de blir, vel, utrivelige å være med. :)

 

En sak har som oftest to sider.

Lenke til kommentar
Når man har penger, så hvorfor ikke å bruke dem? Det er ikke galt det?

6500687[/snapback]

Forskjell på å bruke penger med måte, og å være hovmodig/blærete. :)

6500693[/snapback]

 

Hvem mener at de er hovmodige? Jo folk uten penger, de er bare misunnelige

6500703[/snapback]

 

Når man i tide og utide trekker fram at man skal kjøpe ditt og datt for den prisen, eller har ditt og datt kjøpt med pappas Gullvisa, er man hovmodig. ;)

Lenke til kommentar
Når man har penger, så hvorfor ikke å bruke dem? Det er ikke galt det?

6500687[/snapback]

Forskjell på å bruke penger med måte, og å være hovmodig/blærete. :)

6500693[/snapback]

 

Hvem mener at de er hovmodige? Jo folk uten penger, de er bare misunnelige

6500703[/snapback]

 

Tror ikke jeg hadde blitt så veldig lykkelig med masse penger gitt. Men så er jo jeg spesiell da. Og temmelig sexy.

Lenke til kommentar

hørt om værre tilfeller av pengebruk :p

 

 

Skilpadde: hvis dem skryter av det, da er dem tragiske! unnskyld men måtte få det ut...

 

Fox88: Ja gatebil var bra, sto helt til forventningene... hadde bare ikke bilen blitt for varm (oljen var 130 grader, og kjølevannet var 115 grader) så hadde jeg fått sitte på noen runder, men det tar vi igjen på september treffet :)

Lenke til kommentar
Eeey.. Endelig masse filmer ^^

 

Jeg gikk inn på brutters pc via min pc og "run", der hadde han maaasssse filmer.. I dag blir det filmkveld  :D

6500671[/snapback]

 

looOool drar opp nattbordskuffen, drar frem godsakene og koser seg med filmer fra storerbroren pc. :whistle:

6500700[/snapback]

 

 

blablabla..

 

 

Jeg starter med American Pie Band camp

 

Det må bli filmmarraton om jeg skal greie å se ferdig alle dissa

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Når man har penger, så hvorfor ikke å bruke dem? Det er ikke galt det?

6500687[/snapback]

Forskjell på å bruke penger med måte, og å være hovmodig/blærete. :)

6500693[/snapback]

 

Hvem mener at de er hovmodige? Jo folk uten penger, de er bare misunnelige

6500703[/snapback]

 

Når man i tide og utide trekker fram at man skal kjøpe ditt og datt for den prisen, eller har ditt og datt kjøpt med pappas Gullvisa, er man hovmodig. ;)

6500711[/snapback]

Gullvisa? Det får du vel bare ved å ta en telefon til et av de nye kortselskapene. Gullfarven er bare blitt mindre og mindre fasjonabel. :(
Lenke til kommentar

Noen rike skryter fælt, de er ikke noe digg å møte.. Men vi trenger ikke dømme andre bare pga noen rike skryter fælt. Når man har stor hus, liker å bruke penger, og kjøper hva man vil.. Trenger vi ikke være så frekk mot dem, de har ikke gjort noe mot oss.

 

Jeg selv vil selvsagt sløse penger hvis jeg var sååååå rik. Når man har penger da tenker man "hvorfor ikke å bruke penger, ellers er det helt meningløst med penger"

Lenke til kommentar
pengediskusjonen: Om jeg hadde hatt mye penger hadde jeg kjøpt mye av det jeg har lyst på. Det hadde de fleste gjort. Men hadde ikke skaffet meg respekt på grunn av alle pengene, og skrytt av de.

6500744[/snapback]

Jepp helt enig. Poenget er at jeg tviler på at de er så stinnrike at de egentlig har råd til å kjøpe en bil pga en liten ripe. DA skal du ha mye penger da.

Hehe det morsomme er at han ''skryter'' av det her på forumet. Er det noen her som kjenner joachimR i virkeligheten som kan bekrefte de tingene han sier?

Lenke til kommentar
pengediskusjonen: Om jeg hadde hatt mye penger hadde jeg kjøpt mye av det jeg har lyst på. Det hadde de fleste gjort. Men hadde ikke skaffet meg respekt på grunn av alle pengene, og skrytt av de.

6500744[/snapback]

 

Ikke alle gjør det, de som ikke gjør blir dømt uansett. Fordi folk ser på klær, hus,bil osv. Folk blir bare rett og slett misunnelige og forteller pisspreik historier om dem

Lenke til kommentar

Foreldrene mine har relativt mye penger. Likevel bor vi i ett helt vanlig hus, og det er lite som tyder på at vi har bedre økonomi enn gjennomsnittet. Ikke det at foreldrene mine spikker og sparer på alt, men de ser ingen grunn til å skryte av det. Jeg har også vokst opp til å være økonomisk selvstendig, noe jeg ble ganske tidlig. Om jeg trenger noe får jeg det, men jeg liker bedre å tjene det selv. Det føles så mye bedre.

Lenke til kommentar
Foreldrene mine har relativt mye penger. Likevel bor vi i ett helt vanlig hus, og det er lite som tyder på at vi har bedre økonomi enn gjennomsnittet. Ikke det at foreldrene mine spikker og sparer på alt, men de ser ingen grunn til å skryte av det. Jeg har også vokst opp til å være økonomisk selvstendig, noe jeg ble ganske tidlig. Om jeg trenger noe får jeg det, men jeg liker bedre å tjene det selv. Det føles så mye bedre.

6500768[/snapback]

:w00t: go skilpadde! :) Du har rettte instillingen!

 

Men nå skal jeg spille lit titan quest, gidder ikke denne diskusjonen mere :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...