Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke hva som er kødd jeg - men ja, det spørs vel om man må kjøpe ny bil bare for en ripes skyld.

6500663[/snapback]

Uuuhm, kan jeg få den gamle? Heck, en ripe kan jeg leve lenge med. :love:

6500670[/snapback]

 

_Få_ en bil?

Det er vel litt drøyt.

Kanskje du kan kjøpe den av han?

Lenke til kommentar

Millionær eller ikke det der er bare dummt. Jeg har en veninne som er veldig rik og bortsjemt. Moren hennes ville absolutt på Aha konsert, men alle bilettene var utsolgt. Konserten skal holdes på en stadion, og derfor kjøpte faren hennes VIP plasser og slikt. Det hele hadde kommet opp i den nette sum av 60.000 kr. For en konsert! Det er helt villt. Og dette sier de til alle.

Lenke til kommentar
_Få_ en bil?

Det er vel litt drøyt.

Kanskje du kan kjøpe den av han?

6500673[/snapback]

Om de har råd til å kjøpe ny bil bare pga én ripe, har de sikkert råd til å gi vekk den gamle uten.. spesielt store tap.

 

Ah heck, en mann kan drømme... :wee:

*heller ny saft i glasset*

Lenke til kommentar
Herregud. Jeg håper du kødder JoachimR.

6500635[/snapback]

Han tror han er millionær :wee:

6500645[/snapback]

En million på bok er det jo ganske mange som har tross alt.

 

Jeg vet ikke hva som er kødd jeg - men ja, det spørs vel om man må kjøpe ny bil bare for en ripes skyld.

6500663[/snapback]

 

Du tror det ja? hehe, er ikke alle som har det nei! :) Kanskje i den verden du lever i. No Offence. Menmen, jaja hvis du er så stinnrik at du kjøper ny bil for en ripe, så versågod. Men et lite tips: Du får kjøpt middel for ca 140,- som fjerner dette. Men det krever også polering. Det er ikke så vanskelig, er det det?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...