SKAÐI Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 tja jeg har ett som går over 2 linjer på kontakt dingsen min....Men nå er det natta for meg...forsove meg to ganger denne uka, mobilen min har ikke ringt... Natta alle ot-tøser Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Hvor lang tid tar det før moddisene behandler "søknaden" om nickchange? Sender de pm? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 PepsiCo, hvor mange sånne fjortisser har du i lista di ? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Alle har vel en eller to med skikkelig fjortisnick, eller hva? Dog ikke engang to tredjedeler av lengden til PepsiCos forslag. Endret 4. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 dD: Det går noen dager avhengig av arbeidsmenge ellers. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 dD: Det går noen dager avhengig av arbeidsmenge ellers. 6044236[/snapback] Ok, takk;) Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Ok, ble så ufattelig provosert når jeg leste noe på Metacafe akkurat nå. For dere som har Metacafe, søk på "Thank god for September 11". Fy faen, hadde lett skambanka hu dama der, og resten av de verdiløse menneskene i sekten hennes. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 PepsiCo, hvor mange sånne fjortisser har du i lista di ? 6044222[/snapback] ikke så veldig mange Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 at jeg må sitte til 4 tida elns i natt for å bli ferdig med hjemmeeksamen er ikke så tøft, egentlig. har sittet stortsett sammenhengende i hele dag. :/ btw, den geniale tegneserien oppe der om brødre minte meg om da vi bandt fast bror min til en kommode på rommet til en kamerat av meg når han var 10 år elns, med kjetting =D han var litt lei etter en times tid. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Men det var ikke dere? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Husker når vi søstre pleide å binde lillebroren vår fast til en stol og kneble ham. Så låste vi gutten inne i kjellerrommet og slo av lyset. Deretter tok vi på støvsugeren i et par timer. Det e en sånn sentralstøvsuger hvor den boksen eller whatever e i kjellerrommet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Husker når vi søstre pleide å binde lillebroren vår fast til en stol og kneble ham. Så låste vi gutten inne i kjellerrommet og slo av lyset. Deretter tok vi på støvsugeren i et par timer. Det e en sånn sentralstøvsuger hvor den boksen eller whatever e i kjellerrommet. 6044399[/snapback] fy! dere er ondskapsfulle Lenke til kommentar
Seether Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Husker når vi søstre pleide å binde lillebroren vår fast til en stol og kneble ham. Så låste vi gutten inne i kjellerrommet og slo av lyset. Deretter tok vi på støvsugeren i et par timer. Det e en sånn sentralstøvsuger hvor den boksen eller whatever e i kjellerrommet. 6044399[/snapback] fy! dere er ondskapsfulle 6044409[/snapback] Æsj, he had it comin' Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Husker når vi søstre pleide å binde lillebroren vår fast til en stol og kneble ham. Så låste vi gutten inne i kjellerrommet og slo av lyset. Deretter tok vi på støvsugeren i et par timer. Det e en sånn sentralstøvsuger hvor den boksen eller whatever e i kjellerrommet. 6044399[/snapback] Kan dere ikke sperre meg fast i kjelleren og suge meg? ( OK) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Men det var ikke dere? 6044385[/snapback] nei, vi var jo ute og spilte fotball og sånn imens vi da. så nei egentlig ikke. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Ihihihi! Etter bare tre smertefulle timer i et stygt dungeon får jeg ett bra item. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Husker når vi søstre pleide å binde lillebroren vår fast til en stol og kneble ham. Så låste vi gutten inne i kjellerrommet og slo av lyset. Deretter tok vi på støvsugeren i et par timer. Det e en sånn sentralstøvsuger hvor den boksen eller whatever e i kjellerrommet. 6044399[/snapback] Kan dere ikke sperre meg fast i kjelleren og suge meg? ( OK) 6044424[/snapback] jeg og bundy kan gjøre det Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Grum Lee ble nevnt i Humor, men han er så rå at han bør få sin plass her også. Humøret mitt gikk opp et par hakk nå http://www.grumlee.com/ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Ok, ble så ufattelig provosert når jeg leste noe på Metacafe akkurat nå. For dere som har Metacafe, søk på "Thank god for September 11". Fy faen, hadde lett skambanka hu dama der, og resten av de verdiløse menneskene i sekten hennes. 6044335[/snapback] http://www.metacafe.com/watch/114818/thank...r_september_11/ Hun der? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Det var vel ikke tilfeldigvis noen som lagret den siden med den Ikea Boten der Boten Anna ble spilt av? Skulle gjerne hatt den;p Ja, søkt på google. Endret 4. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg