PlatinumFlyer Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Herregud, Brokeback-filmen varer i over to timer. Jesus. Jeg får se den og sove litt.. Tjohey. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Tror dere jeg kommer til å drømme sinte ikke-snille drømmer nå som jeg legger meg, mens jeg er irritert? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Tror dere jeg kommer til å drømme sinte ikke-snille drømmer nå som jeg legger meg, mens jeg er irritert? 6499189[/snapback] Jeg har hørt at det du tenker på AKKURATT RETT FØR du sovner, er noe av det du kommer til å drømme om Endret 16. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Tror dere jeg kommer til å drømme sinte ikke-snille drømmer nå som jeg legger meg, mens jeg er irritert? 6499189[/snapback] Jeg har hørt at det du tenker på akkuratt RETT FØR du sovner, er noe av det du kommer til å drømme om 6499192[/snapback] Derfor mange sovner rett etter de har hatt sex da? Vil ha en god natts søvn med koselige drømmer ;o Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Tror dere jeg kommer til å drømme sinte ikke-snille drømmer nå som jeg legger meg, mens jeg er irritert? 6499189[/snapback] Jeg har hørt at det du tenker på akkuratt RETT FØR du sovner, er noe av det du kommer til å drømme om 6499192[/snapback] Derfor mange sovner rett etter de har hatt sex da? Vil ha en god natts søvn med koselige drømmer ;o 6499194[/snapback] Det kan jo være ;P Edit: neida, det har en annen grunn, men husker ikke det nå Endret 16. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Tror dere jeg kommer til å drømme sinte ikke-snille drømmer nå som jeg legger meg, mens jeg er irritert? 6499189[/snapback] Jeg har hørt at det du tenker på akkuratt RETT FØR du sovner, er noe av det du kommer til å drømme om 6499192[/snapback] Derfor mange sovner rett etter de har hatt sex da? Vil ha en god natts søvn med koselige drømmer ;o 6499194[/snapback] Det kan jo være ;P Edit: neida, det har en annen grunn, men husker ikke det nå 6499195[/snapback] biril: kan du slette denna?? please? dobbeltpost som ikke skal være her i det hele tatt Endret 16. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Sprocket? kake? WOFF! Jesus christus...hvorfor sitter du forsatt oppe ditt nek...gå å legg deg.. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg vil gjerne få komme med et tips til alle med NVIDIA-drivere. Nede på oppgavelinja er det et NVIDIA-ikon. Høyreklikk dette ikonet, hold musa over NVIDIA display, trykk på det som kommer opp. Da skal det dukke opp en meny. Til venstre på denne menyen trykker man på fargejustering(eller colour adjustment om man har engelsk versjon) og skru Digital vibrering opp til toppen. Dette forbedrer hvordan alt ser ut, og det virker som om grafikken øker betraktelig i alle spill. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Sprocket? kake? WOFF! Jesus christus...hvorfor sitter du forsatt oppe ditt nek...gå å legg deg.. 6499203[/snapback] Legge seg? neh "Ikke gjør som morra di sier" eller skal jeg si "ikke gjør som biriil sier" Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Sprocket? kake? WOFF! hunden i fragglene ? ! :!: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): eller er det bare meg som tenkte barne-tv ? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 natta alle spesielt deg looOool og b-real og espennyh og Komplex og Pazman og Zappza og pepsico og selfølgelig killerquo, må jo ikke glemme deg... zzZZZzz Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 natta alle spesielt deg looOool og b-real og espennyh og Komplex og Pazman og Zappza og pepsico og selfølgelig killerquo, må jo ikke glemme deg... zzZZZzz 6499209[/snapback] good'nightey m8 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg vil gjerne få komme med et tips til alle med NVIDIA-drivere. Nede på oppgavelinja er det et NVIDIA-ikon. Høyreklikk dette ikonet, hold musa over NVIDIA display, trykk på det som kommer opp. Da skal det dukke opp en meny. Til venstre på denne menyen trykker man på fargejustering(eller colour adjustment om man har engelsk versjon) og skru Digital vibrering opp til toppen. Dette forbedrer hvordan alt ser ut, og det virker som om grafikken øker betraktelig i alle spill. 6499206[/snapback] hva skjer da man gjør dette? alt på skjermen vibrerer, og man får det ikke vekk ? gnaijt norma_saw! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Edit: neida, det har en annen grunn, men husker ikke det nå 6499195[/snapback] Man sovner visst fordi man er så jævlig sliten, å ha sex skal visst nok være noe av det mest krevende for menn, vet ikke med kvinner. Jeg tør faktisk hevde dette er sant, det sto i Cupido Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Digital vibrering gjør bare alle farger mye varmere, det er deilig å se på. Om man spiller WoW gjør det grafikken mye bedre, i og med at WoW er et fargerikt spill. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Edit: neida, det har en annen grunn, men husker ikke det nå 6499195[/snapback] Man sovner visst fordi man er så jævlig sliten, å ha sex skal visst nok være noe av det mest krevende for menn, vet ikke med kvinner. Jeg tør faktisk hevde dette er sant, det sto i Cupido 6499216[/snapback] Det var noe sånnt ja, men også med at man skiller ut noen stoffer i kroppen elns.. ikke bare det at man blir sliten Endret 16. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Edit: neida, det har en annen grunn, men husker ikke det nå 6499195[/snapback] Man sovner visst fordi man er så jævlig sliten, å ha sex skal visst nok være noe av det mest krevende for menn, vet ikke med kvinner. Jeg tør faktisk hevde dette er sant, det sto i Cupido 6499216[/snapback] Mange blir trøtte av sex hvertfall! Veit ikke om man blir sliten men.. Jeg har hvertfall ikke gjort meg utmattet av det noen gang. edit: spør i sex-tråden, der får du sikkert svar av mange (i morgen) Endret 16. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 legger meg nå, lenge levet festen np: ei eller anna kjerring - maneater Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 legger meg nå, lenge levet festen np: ei eller anna kjerring - maneater 6499223[/snapback] god natt, legger jeg meg også! Lenge leve huset ditt sier jeg bare ;o du mener sikkert Nelly Furtado ;p b-real, du har fortsatt ikke svart på om du mente sprocket fra fragglene i forrige posten din Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Gidder vel ikke spørre i Sextråden jeg? Har ingenting der å gjøre. "Like a virgin" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg