Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror dere jeg kommer til å drømme sinte ikke-snille drømmer nå som jeg legger meg, mens jeg er irritert?

6499189[/snapback]

 

Jeg har hørt at det du tenker på AKKURATT RETT FØR du sovner, er noe av det du kommer til å drømme om

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Tror dere jeg kommer til å drømme sinte ikke-snille drømmer nå som jeg legger meg, mens jeg er irritert?

6499189[/snapback]

 

Jeg har hørt at det du tenker på akkuratt RETT FØR du sovner, er noe av det du kommer til å drømme om

6499192[/snapback]

 

 

Derfor mange sovner rett etter de har hatt sex da?

Vil ha en god natts søvn med koselige drømmer ;o

Lenke til kommentar
Tror dere jeg kommer til å drømme sinte ikke-snille drømmer nå som jeg legger meg, mens jeg er irritert?

6499189[/snapback]

 

Jeg har hørt at det du tenker på akkuratt RETT FØR du sovner, er noe av det du kommer til å drømme om

6499192[/snapback]

 

 

Derfor mange sovner rett etter de har hatt sex da?

Vil ha en god natts søvn med koselige drømmer ;o

6499194[/snapback]

 

 

Det kan jo være ;P

 

Edit: neida, det har en annen grunn, men husker ikke det nå

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Tror dere jeg kommer til å drømme sinte ikke-snille drømmer nå som jeg legger meg, mens jeg er irritert?

6499189[/snapback]

 

Jeg har hørt at det du tenker på akkuratt RETT FØR du sovner, er noe av det du kommer til å drømme om

6499192[/snapback]

 

 

Derfor mange sovner rett etter de har hatt sex da?

Vil ha en god natts søvn med koselige drømmer ;o

6499194[/snapback]

 

 

Det kan jo være ;P

 

Edit: neida, det har en annen grunn, men husker ikke det nå

6499195[/snapback]

 

 

biril: kan du slette denna?? please?

 

dobbeltpost som ikke skal være her i det hele tatt

Endret av looOool
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne få komme med et tips til alle med NVIDIA-drivere. Nede på oppgavelinja er det et NVIDIA-ikon. Høyreklikk dette ikonet, hold musa over NVIDIA display, trykk på det som kommer opp. Da skal det dukke opp en meny. Til venstre på denne menyen trykker man på fargejustering(eller colour adjustment om man har engelsk versjon) og skru Digital vibrering opp til toppen. Dette forbedrer hvordan alt ser ut, og det virker som om grafikken øker betraktelig i alle spill.

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne få komme med et tips til alle med NVIDIA-drivere. Nede på oppgavelinja er det et NVIDIA-ikon. Høyreklikk dette ikonet, hold musa over NVIDIA display, trykk på det som kommer opp. Da skal det dukke opp en meny. Til venstre på denne menyen trykker man på fargejustering(eller colour adjustment om man har engelsk versjon) og skru Digital vibrering opp til toppen. Dette forbedrer hvordan alt ser ut, og det virker som om grafikken  øker betraktelig i alle spill.

6499206[/snapback]

 

 

hva skjer da man gjør dette?

 

alt på skjermen vibrerer, og man får det ikke vekk ?

 

 

 

gnaijt norma_saw!

Lenke til kommentar
Edit: neida, det har en annen grunn, men husker ikke det nå

6499195[/snapback]

Man sovner visst fordi man er så jævlig sliten, å ha sex skal visst nok være noe av det mest krevende for menn, vet ikke med kvinner.

 

Jeg tør faktisk hevde dette er sant, det sto i Cupido :)

Lenke til kommentar
Edit: neida, det har en annen grunn, men husker ikke det nå

6499195[/snapback]

Man sovner visst fordi man er så jævlig sliten, å ha sex skal visst nok være noe av det mest krevende for menn, vet ikke med kvinner.

 

Jeg tør faktisk hevde dette er sant, det sto i Cupido :)

6499216[/snapback]

 

 

Det var noe sånnt ja, men også med at man skiller ut noen stoffer i kroppen elns.. ikke bare det at man blir sliten

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Edit: neida, det har en annen grunn, men husker ikke det nå

6499195[/snapback]

Man sovner visst fordi man er så jævlig sliten, å ha sex skal visst nok være noe av det mest krevende for menn, vet ikke med kvinner.

 

Jeg tør faktisk hevde dette er sant, det sto i Cupido :)

6499216[/snapback]

 

Mange blir trøtte av sex hvertfall!

Veit ikke om man blir sliten men.. Jeg har hvertfall ikke gjort meg utmattet av det noen gang.

 

edit: spør i sex-tråden, der får du sikkert svar av mange (i morgen)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...